30 juni 2010


Tøtta har gått fullstendig bananas med sminken i dag. Jeg var så grusomt slækk etter siste dusjen at jeg fant ut jeg måtte sprite opp tilværelsen litt. Jeg som trodde at nå var sykdommen over og det bare var å kaste seg ut i det igjen. Mhm... svimmel og tungpusten gikk ikke alt etter planen. Trodde jeg skulle gå i bakken etter å ha tatt på alt for mange vekter på kneløft. Er ikke god, vettu, tror jeg er sterkere enn det jeg er . Må nok passe meg litt, ellers sitter jeg vel plutselig med tenna i tærne og smatter på tåsosen. Andre aktivitetstime var i dag innebandy. Inn i heitaste kor artig da va! :) Vi sprang og herjet på med køllene våre. Utrolig moro. Bare så synd det ble et skjær i gleden ved at stakkars Y skadet seg. Heldigvis var snille fysioterapeuten fremdeles på jobb og tok seg av henne. Men innebandy må vi definitivt spille igjen, og heller lære oss å være forsiktige, for det var rasende festlig. Det var mord i blikkene og man ga ALT da man løp etter den pittelille hvite kulen som fort blir flat hvis du tramper på den. Å få en kølle i skinnleggen gjentatte ganger gjør vondt, men det har du ikke tid til å tenke på akkurat da, men noen timer senere når leggen så snedig skifter farge erindrer man pluselig at det kom noen køller både her og der. Jada, så klarer gutta å tenke koffert når de leser dette, men vær så god... her er det servert til dere.
Jeg gikk altså bananas med sminken og skred inn til middag som en annen oversminket nikkedukke. Det er jo en grei måte å få litt oppmerksomhet på når man til vanlig går rundt her som en druknet svettesekk. Jeg kunne jo ikke la all sminken gå usett, så jeg ble med de skjønne damene inn til kjøpesentere og tråkket rundt i butikkene uten å kjøpe så meget.
Jeg klarte å love DE at jeg skulle KNUSE ham i biljard i kveld. Gjorde ikke det, vettu. Var ikke i nærheten av å ha sjangs engang. Jeg spilte faktisk bedre i går. Det var jo ikke meningen at biljardutviklingskurven skulle gå nedover. SNØFT! I morgen... da, DA blir det bra!

En annen kurve som har oppført seg som den skulle var vektkurven. Nå har jeg gått ned 11 kg, og 8 cm rundt midjen. :) Jeej. Går riktig vei.

Kjære mor: Dagens middag var kalkunpølser med alle mulige slags rare grønnsaker som prøvde å spise litt av (jeg liker jo vanligvis det) og pasta. Fikk ikke ned så mye, men det endret seg da desserten kom frem. I dag fikk vi nemlig ta to små kakestykker, krydderkake og banankake. :) SUKKERKICK!!! :) Alltid artig med sukkerkick.

3 kommentarer:

Pedern i vikje.... sa...

Fiiine bilder Anne:0) Gleder meg til freddan, nok en mulighet til å fiffe seg litt:) Dritbra med resultatene, du er flink!!! Kram

Unknown sa...

Åååhhh.. så fin du er, Anne-Panne:)

Dessuten er du knallflink!!!

Kjersti sa...

Stailig sminka da!!! Og knallbra treningsresultater =)) *superstolt*