01 juli 2010


No ser eg atter slike fjell og dalar og vestland, vestland du meg akk o've, eg sit med citaren i hende, e det på Ulriken eg e?
FLOTT dag på moen. Nydelig vær, nydelige timer og nydelige folk. Innføring i nakke/skulder - øvelser er nok smart for meg som til stadighet sliter med nakke og skulder, og som visstnok alltid har stresskuldre. Når man ikke har sin egen personlige massør så går det ofte ille med denne nakken, da, siden jeg ikke er så flink til å drive med disse øvelsene som uttallige fysioterapeuter har prøvd å forklare meg at er veldig fornuftig å drive med. Jaaaada, skal begynne nå. ;)

Andre time var blå time med spinning, da skal maxpuls ligge på 75 - 80% (har jeg rett nå?) i gjennomsnitt hele timen. Det er hardt. Det var første time etter sykdommen som jeg har syntes var ordentlig slitsom på riktig måte, og samtidig så utrolig gøy. :) HURRA!!! I'm back!

Tredje time med pilates og strekk deg her og der og litt til og rull rundt og lek død. Herlig, det også. :)

Nå planlegges hva som skal pakkes til helgens Oslotur. Får det ikke til. Det blir vel panikkpakking i siste liten, det er jo det jeg er så god på. Alltid greit å bare glemme å pakke noe, så har man det litt spennende med å finne ut hva det er.

God natt, skjønne mennesker. Nå skal her kreperes. :)

Kjære mor! Dagens middag var kalkunbiff med ... var det poteter?.. og så tror jeg det var brokkoli der også... ikke godt å si. Det ble i hvert fall dynket med aromat, salt og pepper, og litt hvitløkspulver, og litt mer pepper, og enda litt mer salt...

Ingen kommentarer: