06 juli 2010


HURRAAA for Laila som har bursdag i dag. :) Hipp hipp hipp, lenge leve osv.. :) Laila, den slasken, sendte bilde av sin herlige oreokake i dag. Snøft! Takk skal du ha! ;) Håper du har hatt en fin dag, vennen.

Snakk om komatøs tilstand på undertegnede ved frokostbordet i dag. Det var ikke mye liv i denne leiren, for å si det fint. Det ble til og med kaffe på morgenkvisten for å prøve å lirke opp øyelokkene og få inn noe av verden rundt meg uten videre hell. Jeg fikk da vagget kroppen i retning klasserommet og plassert meg på min rosa sky, eller matte om du vil, og strukket meg på plass i alle de diverse stillingene som det er mulig å oppdrive. Jeg stønnet meg gjennom "sykling" - å ligge på ryggen, knipe av strålen, trekke inn navlen og presse ryggraden ned mot ryggen, strekke beina rett opp i været for så å begynne å sykle, eller gå, i været ved å bare bevege i hofteleddet, jeg stønnet meg også gjennom to runder med planken, ekstremsitups, osv... Finfin måte å våkne på. Øyelokkene kom seg i hvert fall opp. :)

Denne skapningen er meg. Den noe snodige armen er min. Myggestikk, sier du? Ja, et par... Såpass at det måtte bli tatt bilde av. I et tappert forsøk på å få grevinnevedhenget til å se ut som en muskel klarte jeg i stedet å få armen til å se merkelig og deformert ut. Pent? Næh..


En liten elg kom på besøk i dag. Den gikk og svinset lettere stresset litt nedenfor vinduet mitt på graset, stakkars. Ikke lett når man har klart å komme seg gjennom gjerdet og gjerne vil ut igjen, selv om den var til glede for oss skuelystne tjukkaser.

Det har blitt to nye runder med ekstremt dårlig biljarspilling i dag. Hva skjer? Hvorfor går ikke læringskurven oppover? Kan noen lære meg dette grusomme spillet? Skal jeg egentlig bare gi opp? Følg med i neste episode av "Det utrolig spennende livet på Camp Helgelandsmoen og alle de rare tjukkasene som blir spist opp av mygg og har perverse samtaler over en kopp kaffe når de egentlig skulle ha forlatt matsalen for lenge siden ,og den russike/polske/utenlandske kantinedama er surere enn noensinne og kaster ut hele gjengen."

Kjære mor! Dagens middag var biff Lindstrøm (?) med erter og løk, og potetmos.

3 kommentarer:

ann-kristin sa...

Kjære Anne, så utroli flink du e til å skrive!! Kjempemoro å få følge me på anneredes-sommeren din, det virka jo kjempekjekt sjøl om de sikkert e litt slit og:) Savna de på jobb og vi gleda oss alle til du e tilbake me ditt herlige humør:)
Håpe du hadde en suuper bursdag, god klem:)

B sa...

Kan jeg bare nevne at det ikke er spesielt trivelig å høre elgen brase gjennom buskaset rett bak hodet sitt når man ligger og prøver å slappe av i hengekøya?

Unknown sa...

Oj, så fine myggestikk du har!!!
Gratulerer!!

Forøvrig så handler biljard stort sett om matematikk, altså geometri. Du må fram med matteboka! *fnis*