07 juli 2010


Biljard igjen, ja. :) Her er N i gang med siste runde. Hun "kunne ikke spille". Særlig. Det tok ikke lang tid før hun hadde skutt ned hele gjengen med kuler. Noen har vel arvet biljardgenet. Jeg er ikke bitter, neida. Jada, Lill, det handler om geometri, og jeg regner på vinkler og styrer på, men det funker ikke når siktingen min svikter. Jeg velger å skylde på biljardgenet.

I dag har man spilt badminton igjen. Herliga London som man klarer å løpe frem og tilbake og styre på. Vi sender ikke akkurat snille baller frem og tilbake, her handler det om å gjøre det verst mulig for de på andre siden av nettet, ergo får man hevn, da, og ergo må man løpe ræven (sorry språket, mor) av seg. Jeg prøvde å protestere en million ganger ved å rope "DEN VA UUUTEEE!!!" uten at det hadde noen effekt, men da motstander faktisk klarte å skyte ballen ut døren fikk jeg endelig medhold.

Nå har vi fått prøvd oss på styrketrening med stang i sal. Vi plasserte oss rundtom i gymsalen med hver vår step, hver vår stang og noen vekter. Igjen ble det knebøy, utfall, trening for biceps og triceps, og det som verre er. Veldig artig, veldig tungt, og igjen veldig mye svette. Vossedama har ikke kommentert svetten min på noen dager nå, men jeg så hun skulte bort på de rennende armene mine. Det er jo ikke rart, jeg fatter i grunnen ikke selv at det er mulig å produsere så mye svette. Be syntes det var rasende festlig at hun til og med svettet på kneskålene. Jeg prøvde å stelle i stand en ørliten vannkrig etter timen, men jeg fikk bare en klem i retur. En svett klem. Jeg vet ikke helt om det var ment som hevn eller belønnig.

Dear Mother! Dagens middag var sommerkotelett med potetsalat, tomatsalat, brød og marinert sopp. Til dessert fikk vi appelsin - og jordbærsalat med sjokodosis.

Ingen kommentarer: