13 juli 2010



Tordenvær, sier du? FLOTT! Da sover jeg som en stein. :) Det gjaldt denne gangen også. Det var visst et helt sinnsykt tordenvær ute som jeg så vidt fikk med meg begynnelsen av før jeg sovnet og var borte til klokken ringte i dag tidlig. Heller det enn å ligge under sengen og skjelve av skrekk mens man mimrer tilbake til barndommens tordenværtraumer.

Etter pilates, kokkelering og en knallhard time med styrke m/stang bestemte jeg meg for å trampe i vei på tredemøllen. Fast bestemt på å prøve å karre meg gjennom noen heseblesende minutter med jogging satte jeg på tung, tung metalmusikk for å komme i riktig "jeg - driter - i - om - det - gjør - vondt - jeg - skal - jogge - uansett - stemning". Når svetten var godt i gang og pusten likeså oppdaget jeg plutselig en liten gutt i speilet. Jeg syntes han var så skjønn, og så skjønte jeg jo brått at han så veldig kjent ut. Det var jo Tobias (supernevø). :) Inn kom Kjersti og Roy Åge (supersister og supersvoger) og tok bilder av den svette og veldig overraskede søs'n. De hadde gitt opp å vente på meg på rommet, og siden jeg var så treig måtte de komme til treningssalen og hente meg. Jeg visste jo ikke at de satt og tvinnet tommeltotter på rommet mitt blant sure sokker og brukte bh'er. Det var utrolig koselig med slik en flott overraskelse, og godt med litt familie på besøk. :) Me like! Synd de måtte dra så fort, men med en biltur til Bergen foran seg var det forståelig at de måtte kaste seg i bilen.

Lu og jeg tok en runde dart i kveld. Han ble kraftig slått av meg. Nå kan jeg aldri spille mer, da vil jeg nok raskt avsløre at det kun var nybegynnerflaks som gjorde at pilene havnet der de havnet.

Kjære mor! Dagens middag var "kyllinggryte" i karrisaus med ratatouille og potetmos.

4 kommentarer:

bloggekjell sa...

Du for et slit, men så blir du jo sprek og lett på foten etter dette.

Storesysto sa...

Det var superkos å komme på supriselynvisitt og se koss du har d =))) Sku hatt nooooe bedre tid ja... men men fikk da sagt hei og altting =P me miss u mucho !!!

Anne sa...

Kom gjerne på visitt igjen. :) I will pisk you around.

storesysto sa...

Kommer peeeelutselig brått og uventet ..=P