30 juli 2010

Endelig freddan. Må i grunnen innrømme at ting har vært litt kjett i dag, men moro lell. Jeg ble liggende til sengs så lenge som mulig, helt til B alvorlig begynte å lure på om jeg ikke hadde tenkt å bevege meg ut av døren snart. Så jeg bevegde meg ut av døren. Noe motvillig. Jeg visste hva som var i vente. Første time med bevegelse til musikk var hard, artig og jeg fikk tatt ut den lille energien jeg følte jeg hadde. Jeg vimset rundt i gymsalen som en forvirret liten surremus, kom stadig ut av takten og skjønte ikke neste trinn, men jeg fikk da svettet godt og pulsen hadde ikke noen problemer med å sprette seg oppover. Jeg tenker vi sier oss fornøyd med den timen, jeg.

Spinning etterpå var tungt. Kjempetungt. Med tunge bein og sliten kropp fungerte det bare ikke i dag, selv med knallbra musikk. Jeg beit tenna sammen og holdt ut så lenge jeg kunne, men like før vi var ferdig sprakk jeg fullstendig, begynte å grine litt, men tok meg sammen og tenkte at det er jo ingen som ser forskjell på tårer og svette, så det var bare å late som om det var svette og tråkke videre. Man kom seg da gjennom den timen også. Jeg tenkte jeg skulle skyndte meg i dusjen, for så å hive i meg lunsj og så legge meg nedpå litt før neste aktivitet, men neiiiiiida, jeg rakk jo ikke det. I øsepøseregn bar det på nytt ut i skogen på vandring. Denne gangen skulle jeg i hvert fall ta det med ro på tur siden jeg var så gjennomsliten, og sammen med en liten gjeng med andre slitne kropper tuslet vi oss i gang. Smått om senn økte farten, og da vi måtte velge mellom 3 km'ern og 5 km'ern valgte Be og jeg den lengste, og da kom tempoet seg opp til noe jeg ikke lenger vil kalle en rolig tur, men det var helt greit. Vi pratet og lo og hadde i grunnen en fortreffelig tur. Da mitt utslitte legeme endelig fikk tatt dagens siste dusj bar det raskt til sengs og en laaaaaang hvil frem til middag.

Det er ikke mange igjen på farmen i helgen, men jeg har heldigvis noen som er barmhjertige nok til å være med overtrøtte meg som spilte biljard uten noen form for synsforbedringer foran øynene, og uten evne til å konsentrere meg. LITT fnising og LITT dårlig spilling utgjør en finfin kveld. :)

Nå må man hvile litt igjen. I morgen venter Kongens utsikt. Hjelp!

Kjære mor! Dagens middag var spekemat med eggerøre og potetsalat.

2 kommentarer:

B sa...

God natt, skjønne venn. Jeg har kommet meg vel frem til vestlandet, gjennom regn, tåke og sol. Håper du får en fin helg på farmen.

Anne sa...

Ingenting er så skjønt som vestlandet. ;) Bra du har kommet vel frem. Be, DE og jeg vandret oss opp til Kongens i dag... SLITEN. Nå er det volleyball. Får se om jeg overlever. GOD HELG! :)