19 juli 2010

Hørt i bilen med mor; "Hvis du hadde måtte gå på ski hadde du følt deg som en kakadue!" Jeg lurer veldig på hvordan hun vet hvordan kakaduer føler seg.

Siden noen er noe ustabil i magen sin fikk noen lov til å trene nær et toalett i dag i stedet for å gå på tretimers tur i skogen. Noen var veldig glad for det, og slet seg gjennom en økt på tredemøllen, en runde med styrketrening og til slutt litt spinning. Tre timer trening går fort når man har bra musikk på ørene, og en snasen fysioterapeut, som også trente styrke, til å se på. Bare se, men ikke røre...

På kino i dag fikk man både ledd fra seg og pådratt seg en lettere hørselsskade etter at B satte i sine berømte hyl i kveppescenene. Jeg kvepper jo mer av de hylene enn jeg gjør av filmen. Det er hakket før man spenner personen foran i bakhodet. Det tror jeg hadde blitt litt småpinlig.

Hørt i velferden (partybulen); "Vi er litt slarkete i hakket, vi." Jeg tror jeg bare la den stå sånn for seg selv uten noen videre kommentar...

Kjære mor! Dagens middag var kalkunpølser med poteter og noe annet grøntfôr.

1 kommentar:

Ho mor. sa...

Kakaduer med ski på bena føler seg ikke helt vel ! ( Det bare vet jeg ! )