21 juli 2010


Kosseboffen min. Han ligger og passer på bilen/huset/noe til eieren sin, og har egentlig ganske late dager. Han fungerer som en damemagnet, da alle skal bort og klappe og kose, noe jeg ikke tror han har så mye imot. Først snuse litt, så et lite grynt som akksept før han legger seg til der det passer å bli klødd på. Godbamse.

Dagens stavgang med styrke så jeg frem til, og atter en gang tenkte jeg at jeg skulle ta en rolig tur. Jeg likte jo ikke at det var så mange foran meg på vei ut fra campen, så jeg skulle bare gå meg litt frem, og vips så var beina i gang, og da kan man jo ikke sakke ned. Etter to styrkerunder i skogen hvor vi står og skal ha rumpene ut og omtrent sette oss på bakken gjentatte ganger, for så stå på tå om igjen og om igjen, for å avslutte med utfall som er en øvelse jeg aldri bli klok på. Ikke klarer jeg å holde balansen, ikke gjør jeg det riktig og så klarer jeg å skjære en snodig grimase hver gang jeg holder på med den. Den er med andre ord ikke helt heldig for meg. Vi skulle gå tilbake til camp'en, og jeg følte for å gå av meg treigheten som styrketreningen hadde satt i beina på meg, så jeg begynte å småjogge litt. Jeg trodde jeg bare skulle klare å jogge et lite stykke, men det er utrolig hvordan man kan presse seg bare man har noen foran seg som man bare MÅ ta igjen. Det var flere ganger jeg nesten hadde tatt ham igjen da han på nytt satte opp farten og dro ifra. Snøft! Da måtte jo jeg fortsette min stabrende "jogging", skru musikken høyere opp for å unngå å høre meg selv puste, og bite tennene sammen i jakten på den blå skjorten foran meg. Jeg klarte aldri å komme foran, men jeg var ikke så langt unna. T kom jo selvsagt susende på slutten, den skurken, men jeg er fornøyd med dagens "rolige" tur. Det er bare å legge seg i kondistrening, så skal de nok få litt mer konkurranse... ;)

C og M hadde invitert alle på "bordet vårt" til middag i dag. De imponerte STORT med et bord som bugnet av herlig mat i alle varianter. Selvdisiplinen ble satt på en hard prøve, men det gikk bra for min del. Herlig med god ikke - kantine - mat. De hadde gjort alt så pent, og alt var så godt. Tusen takk, jenter. :) Det var utrolig koselig.




4 kommentarer:

Ho mor. sa...

Så fine bilder ! Flotte jenter, lekker mat og fin stemning ved vannet :-)

systo sa...

kan du bare ta å stjele den voffsen til meg m EN GANG!!! *besvim*

Laila sa...

Deilig å komme hjem etter en uke på farten og ha en hel uke med bloggin som venter på å bli lest!! Fantastisk inspirerende til å ta fatt på min egen trimming (som har vært totalt fraværende den siste tiden..)

Og ikke for å være storforlangnde, men kan du legge ut en spilleliste over den musikken som motiverer deg sånn til å trene så bra?? Trenger all den hjelpen jeg kan få!!

Godt jobbet Anne!!

KLEM

Anne sa...

Boff på vei i posten til deg nå, sis. :)

Musikk... heh.. kanskje du bare skal få treningsIpod'en min.. :p