10 juli 2010



Mygg på badet. En mygg, mulig det var Rambo, hadde klart å forville seg inn på badet. Hva hadde den på badet å gjøre? Inne er myggfri sone. De har absolutt alt utendørs som sin sone, la nå meg ha min.

I dag kom Lina på besøk. Hun var frisk og freidig og hadde pakket med seg både det ene og det andre, og var klar for hvilken som helst aktivitet jeg klarte å komme på. Vi fant ut vi skulle spille litt badminton siden solen ikke ville komme frem fra skydottene, men på veien klarte vi å sprette litt på de store ballene. Jeg valgte å bare legge meg oppå ballene og så la de føre meg frem og tilbake mens jeg hylte av fryd, og etterhvert ble det samme oppførsel på Lina. Vi prøvde oss også på bortennis. En av oss kunne spille og en av oss kunne ikke. Du kan jo prøve å gjette hvilken av dem som var meg. Jeg synes den lille hvite ballen kommer brutalt brått på, og plutselig var den her og der og spratt i veggen og tilbake og gjennom rommet, og jeg så aldri når den var hvor. Tror jeg skal holde meg til badminton. Lina fant ut at badminton faktisk var artig og god trening. Jeg har igjen fått det som B så fint kalte "den ukjente lillebroren til tennisalbue", nemlig badmintonhåndledd. Det blir blått og fint i alle retninger hos meg. Vi våget oss faktisk på en rolig tur gjennom hinderløypen i dag også. Jeg tror Lina fant ut at det også var god trening, og en fin måte å tiltrekke seg myggen på. Over ett hinder, slå etter myggen, ta noen knebøy, slå etter myggen, løpe videre, slå etter myggen... jeg sørget for å ta bilder, men de er dessverre på Linas kamera og vil nok ikke dukke opp på bloggen før på et senere tidspunkt. Hun hadde litt mer hell med vaierne enn jeg hadde, og pittelittegranne mer spenst i stegene sine. Jeg tramper meg jo gjennom og ser støvskyen stå, mens hun spratt som en gaselle over vaierne. "Heldigvis" så hun ikke så elegant ut når hun krabbet seg under noen andre hindere (hvor man strengt tatt ikke skulle krabbe).

Vi dro inn på Kuben og hang på G - sport igjen, man må jo ha myggnetting... og siden det ble altfor stress å rekke hjem til middag ble det middag ute.... iiiiik.. men det gikk bra. Kylling chop suey (eller hvordan det skrives) er vel ikke det verste man kan velge på menyen.

Vi avsluttet dagen med et par runder biljard. Herlig å endelig spille mot en som var sånn ca. like god (les: dårlig) som meg, og det ble jammen uavgjort.

1 kommentar:

Unknown sa...

Takker for "gaselle"-kommentaren, haha! Det var en festlig dag! Skal poste bildene i mårra..