12 juni 2010


Hjemme på balkongen. :) Jeg savner balkongen min, så det var godt å få Cæmla og Ingvild Invaginasjon på besøk, slik at balkongen kunne brukes med rette igjen.
Smarte jeg glemte lommeboken min hos mobilløse N i går, så jeg fryktet at hele min planlagte shoppingrunde skulle gå i vasken i dag. Heldigvis er N så grei at hun tok turen innom meg for en grisekjapp omvisning (det skal ikke mange sekundene til før du har sett hele leiligheten min og vel så det), litt parykkprøving og en trivelig tur til La Lina for å kjøpe sportsbh'er. Gudameg så festlig det er å stå toppløs og bli målt og bli dratt i brystene og få stappet dem inn i en ekstremt stram sak hvor det blir umulig å oppnå noen form for bevegelse i det området om jeg så hopper på trampoline.
Jeg klarte også å gå på XXL i dag. Der var det tilbud. La oss bare si at noen har fått seg masse nytt teknisk tøy i dag. Teknisk fra topp til tå. Og en yogamatte. Det må man ha, så slipper man å sniffe på de svette, blå, slappe mattene som allerede er der. :) Me so happy.

2 kommentarer:

Laila sa...

Slitan!!!

karen sa...

Ja, slitan ! Trenger du flere kofferter til du skal flytte hjem igjen nå ? He he :-)