15 juni 2010

Aaaaahhh! Livet på camp er i grunnen ikke så aller verst. :) B og jeg lå i hengekøye etter dagens strabaser og hadde en gitarist nesten helt for oss selv mens vi vugget frem og tilbake med solen i ansiktet, vinden i håret, trærne som raslet med bladene sine over hodene våre og en og annen humle som bzzzzz'et forbi. Jeg kjente til og med det lange gresset som kilte meg i ryggen. Okei, så er ikke bildet under så veldig flatterende av meg, men det ser i det minste ut som om jeg koser meg. Jeg har ikke brettet meg dobbelt her, beina er B sine. :)
I dagens yogatime skulle jeg prøve ut yogamatten min for første gang. Den er rosa. Roooooosa. :) Den er tynnere enn de mattene som er her fra før, men med min polstring i bakenden ble den ikke så vond å sitte på likevel. Jeg visste ikke helt hvilken vei den skulle ligge, så jeg endte opp med å snu den hele tre ganger under timen bare for å prøve å finne ut hva som ble best. Nå er den matten også innsvettet, men denne gangen vet jeg hvor svetten kommer fra.

Før spinningtimen tenkte jeg at jeg skulle være lur og ta på meg min nye sportsbh. Det ble jo en treningsøkt i seg selv. Noe så trangt og keitete skal du lete lenge etter. Jeg var rimelig fornøyd med meg selv når jeg endelig hadde klart å få igjen de fire hempene bak og tenkte at resten skulle gå lekende lett. Det var ikke lekende lett å få på seg stroppene, for å si det sånn. Det føltes som å presse seg inn i noe du instinktivt vet er alt for lite for deg, men på skulle den, og etter å ha halt og dratt i stropper og pupper og det som var satt den som et skudd. Spinningen gikk som en "lek". Slitsomt og gøy. :) Vi fikk tre nye på gruppen vår i dag, så alle de "gamle" møtte opp tyve minutter før timen bare for å sikre seg at ikke noen tok akkurat den sykkelen som man er blitt så "glad i". Det er litt rart at jeg skal bli så sterkt knyttet til sykkelen MIN. Tenk om noen andre hadde satt seg på den. Da hadde det blitt krise i leiren.

Kjære mor! Dagens middag var kjøttpudding med ovnsbakte poteter og rosenkål.... og en isbit nedover ryggen på K... KNEGG!

8 kommentarer:

B sa...

Og brun saus, ikke glem den brune sausen. En hel matskje av den.
Og jeg tar til etteretning de blasse tærne, og har nå lagt på ny neglelakk.

Anne sa...

Bra du passer på at jeg får med meg alt. :)
Tror mine tær også trenger en overhaling, bare gidder ikke gjøre det akkurat nå. I morgen, sikkert.

Linda sa...

Jeg skal begynne å trene, jeg også nå. Tenkte jeg skulle kjøpe meg en sånn sports-BH...

Anne sa...

Hehe, bedre trening får du ikke. Lykke til! Regner med du kommer til å blogge og legge ut bilder fra treningen med bh'en, Linda.

Unknown sa...

Er det flørting på gang på leiren???

Jasså duh... :P

Isbit og greier...

Anne sa...

Hehe.. neida, bare vanlig plaging. :)

Karen sa...

Du ser ut som du koser deg godt i den hengekøyen :-) Var naboføttene nyvaskede ? ( he he )

Anne sa...

Så ofte som man dusjer her, og som jeg vet at B gjør også, så regner jeg med at de føttene var rimelig nyvaskede. :) Jeg luktet ikke akkurat på dem. :p (...og for å være litt intern... jeg slikket ikke på noen tåring heller!)