21 juni 2010


Mandag igjen. Ingen nåde. Jeg tenkte jeg skulle ta det rolig i dag siden gårsdagens tur tok knekken på leggene mine. Jeg klarer knapt gå ned noen som helst form for trapp, og tenkte derfor at jeg skulle gå en tur i rolig tempo på mandagens faste stavgangstur. Gruppe en ble ropt opp navn for navn, og de begynte å gå, så var det min gruppe og da mitt navn ble ropt opp la jeg i vei. Jeg tenkte jeg bare skulle komme meg forbi gruppe en, og satte opp farten, men da var det liksom gjort, da var det jo bare å fortsette. Med musikk på ørene prøvde jeg å spinne ut fra farmen og satte kursen mot skogen, pinadø ble det jogging også. Det ble nær døden - opplevelse gang på gang i dag også. Gå litt, jogge litt, gå litt, jogge litt, tro man skal svime av, jogge litt til, ble forbigått, jogge litt for å ta igjen de som gikk forbi, og slik fortsatte det. Jeg holdt på å stikke ned T med stavene mine, jeg mener han bare gikk inn i dem, selvsagt. Instruktørene kom forbi da jeg peste på det verste, jeg synes jeg kunne skimte litt bekymring i øynene, men de lot meg da fortsette. Da jeg klarte gul løype, som er 6,7 km eller noe, på en time var jeg veldig fornøyd. Det har jeg ikke klart før. Dagens siste time, som var spinning, ble gjennomført med bare litt ekstrainnsats, den vanlige iveren var nok forsvunnet i utslitthet. Jeg trakket til jeg trodde jeg skulle dette av sykkelen, men klarte ikke gjennomføre slik jeg pleier. Jeg ga det jeg hadde, så det får være godt nok. :) Jeg fikk tørket opp svetten fra gulvet og vraltet meg ned trappen og mot den velsignede dusjen. Dusj er en fin ting.
N hadde et plutselig behov for å dra hjem til Oslo en tur, så jeg satt på. Herlig med grillings og bare velstand på altanen. Spinnvill kom og hentet meg, og så satt vi på balkongen min og ruget og bare pratet bullshit i noen timer før jeg måtte innse at det bare var å komme seg tilbake til farms. Klar for sengen. For trøtt til å skrive noe artig.

Kjære mor! Dagens middag var marinert og grillet kyllingfilet med potetsalat a la N og salat. Mellommåltid: ananas og jordbær... mmmmmm

2 kommentarer:

Linda sa...

Så BRUN du e`blitt, Anne!!! Fiiiiin! :-)

Anne sa...

Taaaaaaaaaaakk, Linda. :)