19 juni 2010


I går var jeg litt for sliten til at jeg gadd å skrive så veldig mye, synes i grunnen at gårsdagens innlegg dekket det ganske bra. ;) Vi hadde tre treningsøkter i går; pilates, styrke og stavgang. Jeg var i grunnen fornøyd med det og følte ikke noe behov for å tvinge den dvaske kroppen min til å gjøre flere ubehagelige ting som "frivillig" trening på kveldstid. I stedet ble jeg med N og C på senteret og gikk rundt som en zoombie og klarte å kjøpe meg en hvit "boxer" som visstnok skal være fabelaktig å ha på når man har sånne "gnisse - gnisse - lår". Jeg har ikke testet om den er fabelaktig enda da været har funnet ut at det er fabelaktig med vind og regn, og seriøst få plussgrader. Fabelaktig! Været i går var forøvrig kliss likt været i den usannsylig gode filmen vi så. Det vil si, de andre så denne FABELAKIGE filmen, jeg så bare halve før jeg kapitulerte og fant ut at den var dørgende kjedelig. Den endte visst med noen fabelaktige zoombiekanibalbarn, med rød lebestift, fra Burma som drepte et ektepar som letet etter sin savnede tsunamisønn. Need I say more? Fabelaktig! Kan anbefales på det varmeste!

I dag var det bare å tvinge seg ut av den lille søvnen som valgte å komme min vei, og slentre i retning matsalen. N prøvde forgjeves å gå gjennom den planlagte turen på kartet, men nådde ikke gjennom da min fokus overhodet ikke eksisterte. N, C, Be og jeg la ut på en rute som ikke var den vi opprinnelig hadde tenkt oss på, men hva gjør vel det? Vi gikk og gikk til vi ikke helt visste hvor vi var. Vi klødde oss i hodet og lurte på hva vi skulle gjøre da det kom noen karer syklende i vår retning. N: " Hej, vi hadd tenkt oss te Løvlia. Kor e vi no?" Sykkelmann: "Dette er Løvlia. Dere er fremme." Vi: "FNIIIIIIIS! Eh.. vi er nybegynnere, altså." Deretter snudde vi og gikk tilbake gjennom regn, vind, sol og mer vind. Fabelaktig! En aldeles nydelig tur i søndagsturtempo med masse plapring og mange sauer langs veien.

I kveld ble det en mye bedre film sammen med ukens utskeielse og BRUS. Systemet mitt har fått fullstendig sjokk, kullsyre merkes, for å si det sånn. ;)

Kjære mor! Dagens middag var kalkunkebab.







1 kommentar:

Karen sa...

Hei. Håper "boxeren" funker ! Såre gnisselår er vondt !
Deilig niste du har tatt bilde av :-)
Håper du holder motivasjonen oppe. Heier på deg !