01 juni 2010

Lek og moro utendørs kan fort bli blodig alvor. Ikke at det ble blodig, men alvor var det, innimellom alt tullet. Etter at jeg gjemte sykkelskoen til Th (woops, sorry... heh... det va'kke meg, asså), satte vi i gang med en underlig form for døball.. død ball... dødball... (?) Vi slo ball og løp som gale, selv om vi har fått streng beskjed om at løping er forbudt. Vi klappet og skrek til hverandre, noen ganger for å være oppmuntrende og noen ganger for å kjefte litt. Enkelte var hardere på å slå ballen ut enn andre, og jeg har et rundt rødt merke på brystet som bevis på det. Jeg fikk et stk god klem som plaster på såret. :)

Dagens pilatestrening inneholdt snodige måter å holde balansen på, og snodige måter å løfte magen opp fra gulvet på. Også i dag sovnet flere under avslapningen. Når jeg hører snorkingen begynner klarer ikke jeg annet enn å ligge og humre for meg selv, jeg er visst ikke så god på det der med å slappe av likevel.

N og jeg freste kjapt inn til Hønefoss og hadde en liten butikkrunde i dag også. Jeg har fått meg nye tekniske sokker. De skal visst være fabelaktige, så da får vi se om ikke tærne får puste litt mer. :) Etter en ny "kinoøkt" med N og bursdagsklare B er det på tide å finne puten. Gleder meg! :)

Hørt på camp:
" Det var så mørkt, så jeg hørte ikke."

" Når knaggrekken på døren er tom er det rotete på rommet."

"Her kommer Ole Brumm,
han har dynamitt i rævva,
plutselig kom det et BOOM
borte var Ole Brumm." (Dette er visstnok en kjent barnehagesang. Alskens man lærer barna...)

"Av og til kjenner man ikke knærne sine, så da må man bare vente og se om man går bakeover eller fremover."

"Jeg har fått meg en strekk.... eller... var det en kink?"

Kjære mor! Dagens middag var svinefilet med sjysaus, blomkål, brokkoli og poteter.

4 kommentarer:

B sa...

Å, jeg ler og ler. Du er herved oppnevnt til camp-referatfører.

Unknown sa...

"Det var så mørkt, så jeg hørte ikke" må vel drepe myten om at sansene blir skjerpet i mørket!

grethe sa...

Hei Anne! =)
Ville bare si at jeg er "her" med deg!! Synes du er utrolig flink...all respekt for det du holder på med!! Og ikke minst: du skriver utrolig godt! Sitter her og humrer og ler. Ønsker deg lykke til videre, gudla!! Stor klem =)

Unknown sa...

Hihi, festlige kommentarer - minner om en du kom med selv en sen kveld: "Det er bedre spise fort å bli stein i magen, enn å spise stein". Hehe. Høres ut som du har kommet godt igang og at humøret er på topp! Blir nesten litt inspirert til å komme meg ut i skog og mark selv!