22 juni 2010

Intervalltrening er fint, vettu. Å løpe rundt og rundt, samme runde, som tullinger i skogen, er fint! Har jeg fotalt om pesing? Ja, det har jeg, og ja, det ble pesing denne gangen også. "FÅ OPP PULSEN! KOM IGJEN! DU KLARER EN RUNDE TIL! " Hallo? Ser du ikke at jeg holder på å dø her? Hjertet holdt på å dunke seg ut av bryskassen og stikke med halen mellom beina inn til dypet av skogen for å aldri komme ut igjen. Jeg skal love deg at pulsen var høy, pesingen ekstrem, og stjernene foran øynene danset avgårde. Med en liten 4 minutters aktiv pause hadde hjernen fått ny peptalk og kroppen var klar for nye 4 minutter med tortur, og slik holdt vi på om igjen og om igjen helt til klokken heldigvis hadde tikket lenge nok og vi kunne trave inn til moen igjen. T og jeg klarte jo selvsagt ikke la være å kappe litt inn igjen til moen så fort vi hadde fått pusten igjen, det endte med spurtløping, men vi kom inn samtidig, begge like slitne. :)
Ellers har dagen bydd på styrketrening og pilates, ergo er kroppen relativt sliten i skrivende stund. Kroppen ligger for øyeblikket på sengen og har hodet bare noen cm over madrassen for å se om rettskrivingen er sånn noenlunde. Kroppen bryr seg egentlig ikke så mye, merker jeg.

Åja.. Hurraaaaaaaaaa for A som har bursdag i dag. Og I, og R, og Ø. Populær dag å bli født på, skjønner jeg.

N og jeg kapitulerte i solstolene etter middag, og DJ T i nabosuiten joinet oss. Stakkars, snille DJ T fikk det uheldige kallenavnet "nekropedo" da undertegnede tydeligvis ikke klarte å komme på det ordet som egentlig skulle vært kallenavnet. Han tok det med fatning og sa han skulle fortelle sin kone om det nye kallenavnet... Tipper hun kommer til å like det. Jeg ble etterhvert noe rastløs i sjelen og prøvde å dra DJ T ut av stolen, kaste gress på ham, kile ham med en liten kvist, putte fingeren i øret osv, men den mannen er usedvanlig balansert og lot seg ikke irritere. Det foruroliggende var at han lovet hevn, MED RENTER. Heh, jeg tror jeg ligger litt svett an siden jeg allerede har helt kaldt vann nedover ryggen på ham, og bøllet med kaffen hans. Er jeg barnslig, sier du? Eh, ja, men noe må man jo finne på, og det ser ut til å gå ut over samme offer hver gang, med ujevne unntak.

Kjære mor! Dagens middag var lasagne, med salat og brød til.

1 kommentar:

Karen sa...

Harde tider ! Stå på, det gir jo fine resultater, når man får pusten igjen, he he.