08 juni 2010

HURRAAAA for verdens skjønneste søster som har bursdag i dag. Glad i deg, sis. Skulle ønske jeg var der og kunne feire dagen med deg som i fjor, opp Stolzen... vi tar det igjen til høsten. :)

Svett? Hva mener du?
Det var igjen dags for å skvise seg inn i de stadig like trange sykkelbuksene. Denne gangen gledet jeg meg faktisk til spinning. Jeg er redd min mentale tilstand er i ferd med å endres. Tenk at jeg faktisk liker å sitte på et ekstremt lite sete og trakke, og trakke, og trakke. Bildet over er tatt rett etter dagens spinningtime og viser bare litt av hvor svett det går an å bli. Hadde nesten lyst til å ta bilde av hele t - skjorten når jeg hadde tatt den av meg, men fant ut at det får da være grenser for hva jeg legger ut av bilder. Jeg er i hvert fall strålende fornøyd med at spinning er en aktivitet vi skal drive mye med her, selv om man ikke ser så lekker ut når man holder på med det. Man blir litt gelé i beina, og så andpusten at man omtrent tror man har trukket sitt siste åndedrag, og man kan i grunnen regne med å dø av dehydrering pga stort væsketap, men det er glimrende, altså! ;)

Jeg fikk en veldig "tilbake til skolebenken - følelse" i ernæringstimen i dag. Teori om ... eh... hva var det om, da?... noe sånt proteingreier blir litt tørt å sitte og høre på etter en spinningtime, så tankene fløy avsted til en regnbue langt avsted... under en paraply skal vi fly... helt til en annen by... Jeg fikk da gjespet fra meg, og så sikkert superinteressert ut. Litt skjerpings må til. Jeg må vel lære at det er viktig med kunnskap om proteiner.

Pilatesen utgikk i dag da jeg hadde time hos skrullologen. Atter en gang ble det pirket i mange tanker og følelser, og tårene trillet, men det var godt å få ut litt. Jeg ble møtt av en god klem fra B og N da jeg kom tilbake, og de dro meg tilbake til den muntre hverdagen som er her på farmen. Takk! :) Love you, girls!

Siden min mentale tilstand er helt forstyrret gikk jeg og trente styrke utpå kvelden. Tre kvarter kondisøkt og resten med vekter. Jeg kan ikke påstå at det er gøy med tredemølle når jeg prøver meg på litt intervaller med jogging og så gå igjen, så jogge, og så gå, men det må til hvis kondisen skal bli bedre. Svetten haglet (igjen) og da jeg så stjerner fant jeg ut det var best å gi seg. Heldigvis kom To og Th for å trene også, og gjorde det hele rasende festlig. To har noen moves i seg som vi må klare å lokke frem igjen, de er fantastiske. :) Ellers er jeg strålende fornøyd med å klare planken UTEN å ha knærne i gulvet. Fremgang! :)

Nå er det natta. :)

Kjære mor! Dagens middag var biff stroganof med potetmos og brokkoli.

1 kommentar:

Karen sa...

Den t-skjorten så temmelig våt ut ! Hvor mange svette skift blir det i løpet av en dag ?
Stå på, du er flink !