09 juni 2010

HURRAAAA for Camilla som har bursdag i dag. Gid hun lenge, lenge, lenge leve mååååå osv... Hipp hipp!

Dag ørti på farmen.
Vi har fått sukker i dag. Det tåler vi ikke lenger. Vi klikket jo i vinkel etter vår søte dessert. Det ble x antall latterbrøl i matsalen, ekstremsynging i solen, kappløping i gangene og nå driver gjengen og hopper tau (!). Jeg får barneskoleflashback til tau - og strikkhopping, det var noe jeg aldri likte, men det er jo fryktelig festlig å se andre gjøre det, i hvert fall å se "voksne" gjøre det.

Vossedama har begynt å komme med et fast spørsmål etter hver aktivitet; "Er alt det der svette?" Ja, jeg svetter. Get used to it! Jeg tror hun synes jeg er rar, men det får hun bare synes. Det er nemlig vanskelig å regulere egen svettemengde. Hadde jeg kunnet gjøre det så kan jeg love deg at jeg hadde gjort det. Vurderer å pakke kroppen inn i plastfolie før trening slik at jeg kanskje skjermer klærne litt, men noe sier meg at det hadde blitt så smått utrivelig inne i folien. Hmmm... jeg hadde jo for så vidt ikke trengt klær om jeg hadde på meg folie. GLIMRENDE! Da blir det færre klær å vaske fremover. :)

Hørt på camp:

"Det er ikke rart du har høyt blodtrykk." - "Nei, det har jeg ikke, for jeg spiser lavt."

"Jeg har krampe i det øverste fettet."

"Drit i konen, kom og hopp!"

Kjære mor! Dagens middag var laks med agurk, mango og potet.

5 kommentarer:

Unknown sa...

Hællæ Anne-Panne!

Skulle bare kommentere at det er VELDIG bra å svette mye! Da får du ut alle avfallsstoffer. Dermed kan du skryte på deg at siden du svetter mer enn de andre, så får du ut slaggstoffene fortere og dermed begynner kroppen å restituere seg fortere enn de andre mindre svette kroppene!!

Skrullolog... Flott!
Spar på de lekre glosene dine og gi ut ny norsk ordbok:P

Camilla sa...

Hihihihihi, den der med svette var festlig Anne... Du burde seriøst vurdere å gi ut noe...En fast spalte i en fab avis hadde vært noe... Ser det for meg liksom... Og ser for meg situasjonen, hver dag med samme spørsmålet, hehehe.... Takk for gratulasjon, det var hyggele!!! kram

Anne sa...

Lill: Jeg svetter med stolthet. :) Glosene kommer brått og uventet, og jeg må jo bare si meg enig i at de hadde gjort seg i en ny norsk ordbok. :p

Cæmla: Skaff meg en avis så skal jeg skrive, jeg. :) HYGGELE at du tok deg tid til å lese blogg på gebursdag'n. KLEM

Monica Johansen sa...

Helt enig! Du bær skrive fast spalte i en avis eller et kult magasin!! Hurra! Da vare det bestemt! Bare et par ting som må på plass først da... Som å finne avisen eller magasinet... Kanskje vi kan ha en fast spalte i Rett Hjem...? "Annes hjørne". Thihi... :-)

I tillegg syns jeg de middagene du blir servert høres ganske gode ut. Kanskje du må skrive de ned og gi ut en kokebok i samme slengen??

Er så hyggelig å se at du trives Anne og er SUPERstolt av deg!!

K L E M !!!

Anne sa...

Schnuppa: "Annes hjørne" i Rett Hjem er jeg helt med på. Hihi. :) Hadde vært gøy å kunne skrive for noen, da. Alltid hatt lyst til å det. Kanskje jeg skal prøve å gjøre noe med det.

De middagene er allerede publisert i en kokebok. :) Den boken har jeg tenkt å kjøpe med meg hjem etter oppholdet.

Jeg er SUPERstolt av deg også som er flinke jobbedamen og mammadamen. :) Bestest, du!

KLEM!