29 juni 2010


Tirsdag og 2. dag jeg er borte fra treningsopplegget her. Har stort sett bare lagt i sengen og sovet hele dagen frem til middag. Ja, JEG har sovet. Brått og uventet var det akkurat som om jeg var ferdig med hele sykegreiene og da gadd jeg ikke ligge lenger. Er fremdeles ikke helt med, men for å være ærlig så er jeg vel aldri det. :p Plutselig var jeg med og spilte kubb (mitt lag vant jo selvsagt fem av seks ganger... heh... det skal dog nevnes at det ikke var min fortjeneste), og så ble det jammen meg biljard i dag også. Biljard er vanskelige greier. Det må øves. Masse! Innen jeg bare har åtteren igjen er jeg så drittlei at jeg ikke gidder å konsentrere meg lenger og kulene går bare veggimellom.
Tusen takk til B som har kjøpt medisiner og alt mulig for meg de siste dagene. :) THANK YOU!!! Hva skulle jeg vel gjort uten deg?
I morgen er det tilbake til treningen igjen. Krysser fingrene for at de andre ikke plutselig har kommet i myyyyye bedre form enn meg.

Kjære mor! Dagens middag var røkt svinekam med poteter og rotstuing, og sjysaus.

2 kommentarer:

Laila sa...

Kubb er gøy!!!!!!!!

B sa...

Right back at you, snuppa. Bli frisk nå da!