23 juni 2010


JUHUUUU! Ball, ball, ball! "Hopp rundt den ene veien, hopp rundt den andre veien, og en gang til, og ut med armene og ut med beina og hold balansen og ... og så svinger du med hoftene og reiser deg med ene kneet oppe på høyre side og kaste deg over ballen til venstre side og... " "hihihihiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii uæææææ!" Plutselig lå jeg oppå Kj ved siden av meg. Heh... fort gjort. Fyttegrisen for en slitsom time, men så utrolig gøy. Baller er bra!

Turen i skogen i dag ble en rask søndagstur for min del, tappet for energi ble det ikke akkurat noen toppfart. Jeg tror jeg brukte mer energi på å irritere meg over og vifte som en luni etter myggen enn jeg brukte på å gå. Du vet at når myggen får tid til å sette seg så er det på tide å få opp farten. Jeg valgte gul løype igjen og tuslet alene med myggen og syntes det var rart at jeg ikke kunne skimte noen andre i horisonten, men de andre hadde visst valgt en annen løype. Jaja, jeg gikk da der med "ooooooooptimiiiiiiist, jeg vet det går braaaa til siiiiist" på øret og mimret tilbake til utallige jobbfester mens jeg veivet med stavene etter de der hersens flygende grå blodsugerne. Knurr.

Her har du meg igjen, vettu. Jada, har tatt bildet selv. Ovenfra funker best for da ser du ikke alle dobbelhakene, de er ikke så flatterende. Poenget er egentlig det som er i bakgrunnen, nemlig der jeg holder til for tiden. Hotellet er ikke nydelig, men det funker, og for tiden kalles det "hjem". To måneder og tre dager igjen, men hvem teller?

Grillings ved elven var en veldig god idé. :) Noen frivillige og veldig flinke (og det så ut som om de var veldig varme også) sjeler grillet grillspyd til gjengen og hadde ordnet det til så vi bare kunne komme spradende for å hive i oss middagen. Det var veldig, veldig bra med herlig vær og herlige folk, dans på bryggen og DJ nekropedo T fikset musikk. Herlig dag. :)

B er forresten begynt å bli god i biljard... sånn delvis... jeg må øve..

Kjære mor! Du har jo lest over hva middagen var, jo... ;) Grillspyd med kylling, paprika og squash, med salat til. Og til dessert en flott, liten brownie.

1 kommentar:

Karen sa...

Grilling og greier på en sånn fin dag må være topp ! Og attpåtil dessert ? Ikke dårlig ! Grillplassen ved elven ser veldig koselig ut, Håper dere får bruke den mange ganger :-)