31 mai 2010

Jeg synes vannblemmen på foten etterhvert burde revurdere sin eksistens. Den kan da ikke bli der for alltid. Såret på andre foten har vært fornuftig og forduftet. Flinke såret! Etter dagens knallbra stavgangsøkt i skogen har hendene også fått vannblemmer. Det er nice. De burde også revurdere sin eksistens.

Dagen bød som sagt på stavgang som morgengymnastikk. Denne gangen var det alle på "kullet" som stablet seg gjennom skogen, ikke bare min gruppe. Jeg ga alt jeg hadde å gi og var ganske fornøyd med resultatet, selv om jeg var dyvåt av svette og sikkert ikke hadde en veldig hyggelig odør. Det beste med disse turene er når man nærmer seg "mål" og ser "gult hus" i det fjerne. Da er det bare å gi full gass (nåja, krype de siste metrene, er vel mer riktig) og så slenge seg på plenen for å tøye litt, og for å prate med alle de andre om hvordan turen har vært. Neste gang skal jeg prøve meg på en litt lengre løype og se om jeg klarer å gå den på en fornuftig tid. Vil komme i bedre form NÅÅÅ!!!

Dagens andre utfordring var en time spinning. Det er bare femte dagen på rad med spinning for min del, men denne gangen synes jeg faktisk det var gøy. Det hjalp på at jeg synes de siste sangene var råbra, da hadde jeg plutselig litt mer energi. Jeg glemte litt at det var tyve andre tilstede, så jeg sang med på refrengene og var strålende fornøyd. Jeg er ikke sikker på om de andre var så strålende fornøyd med min ikke akkurat lettere andpustne sang.

Tredje treningsøkt i dag var styrketrening. Min makker og jeg sørget for å pushe hverandre godt. Man trenger en "KOM IGJEEEEN!!! DU KLARER TO TIL!!! BARE TO TIL! DU ER DRITSTERK!" av og til. :) Vel utført økt også dette.

Resten av dagen har gått med til å sitte i solen. Dette føler jeg er et meget viktig punkt på dagsordenen, og det skal respekteres. Har også i dag et rødt legeme, selv etter grundig solkrembruk. Nå er jeg sliten, og daffer på sengen. Snart skal lyset av og øynene lukkes. B synger på rommet sitt. :) Natta, B!

Kjære mor! Dagens middag var en dørgende kjedelig marinert steinbit, men poteter og rotgrønnsaker. Etter mye salting og pepring var det hele fremdeles like dørgende kjedelig. Urk! Mat må man ha, så i dag ble det litt "just do it - motivering" med spisingen også.

2 kommentarer:

Monica Johansen sa...

Takk for hyggelig lesing i dag og kjære! Gøy å følge deg! Du er S U P E R F L I N K !!! !!! !!! Sååååå stolt :-) Så det så!!

Nattinatt...

PS: Sender du meg litt energi også, så jeg får gått tur hver kveld...? Takk...

Unknown sa...

Dette går jo så det griner ! Stell pent med vannblemmene så forsvinner de nok når det er kommet ny hud under.
Marinert steinbit burde være godt egentlig, kanskje litt grillkrydder hadde gjort seg ?
Vet ikke helt om jeg skal si god natt eller god morgen nå, tror jeg sier : ha det kjempebra :-)
Glad i deg :-)