22 mai 2010

Solnedgang over floden. :) Ingenting å si på utsiken i hvert fall. Jeg har nå kommet til dag 4 av Nimi - oppholdet. Foreløpig har man vært hos legen og blottlagt både seg selv og sin familie, man har måtte dra ned buksen for fremmed, kjekk mann slik at han kunne måle min omkrets. Det var jo nesten ikke ydmykende i det hele tatt. Man har også blitt veid og målt høyden av. Det viser seg at samtlige er ca 2 cm lavere enn det de har blitt fortalt før. Snodig. Kanskje det er krympehormoner i maten her.
Her snakkes det mye om mat. Det er kanskje naturlig siden det er en gjeng med noen flere kg enn de fleste andre. Jeg for min del tygger grønt og er fornøyd... men så har jeg jo blitt kalt Anne Kanin kanskje ikke uten grunn? Kanskje det har lagt latent hos meg hele tiden?
Trening.. ja, det blir nok MYE trening. Vi har hatt introtime til stavgang. Ser det rart ut når det kommer 64 stk storinger gående med mord i blikket, og samtlige marsjerer med staver? Ja, det gjør det! Jeg har funnet ut at badmington kan være utrolig festlig og utrolig slitsomt. Vi var heldigvis bare 20 som spilte badmington samtidig, og jeg tror det holder, for vi holdt (ikke med meningen) på å slå hverandre ned flere ganger. Når det er to meter mellom oss, og vi veiver og hopper og styrer på er det nesten rart at ikke noen ble skadet. Løpetest og beeptest kan du forsåvidt få billig av meg. Jeg kom meg heseblesende gjennom begge deler, og fremdeles klarte jeg å bevare min tro på at jeg skal klare å gjennomføre dette. Etter testene har gjengen blitt delt inn i tre grupper etter hvilken form man er i. Jeg er i midten, og det tror jeg passer meg utmerket... pluss at jeg da har noe å strebe etter. Må jo ta igjen de i den "beste" gruppen.
Nå er det dinnertime, og her er det nok best å overholde tidene!!!

2 kommentarer:

Linda sa...

Så kjekt å lese bloggen din, Anne!!! Kommer til å følge spent med videre, så jeg håper du får anledning og lyst til å blogge ofte :-) Og får du noen kloke råd og motivatorer der du er, så vet du at det er flere trengende "der ute" (her, mener jeg)som blir glad hvis du deler dine erfaringer. :-) Kjempemasse lykke til!!! Klemmmmmmmmmm

Unknown sa...

Hei, dette er interessant å følge med på. Du er en tøffing som kommer til å klare de utfordringer du får. Det kan jo bli at det blir hardt, men du er så motivert at det kommer til å gå bra !Håper du kommer til¨å lide av store porsjoner med skrive- og fotokløe under oppholdet :-) Jeg er veldig interessert i hva du får til middag, trenger gode tips vet du !Klem og lykke til !