15 mai 2010

Nå har jeg brukt to uker på å psyke meg opp for å gå og kjøpe joggesko. I dag har jeg kjøpt joggesko. Hvite joggesko med blått på. Det stod mellom hvite joggesko med rødt på og hvite joggesko med blått på. Blått. Så de passer inn på badet. De med rødt hadde passet på kjøkkenet, men man skal ikke ha joggesko på kjøkkenet. Har jeg hørt. Nei, det har jeg ikke. Jeg tror faktisk aldri jeg har hørt neon si at man ikke skal ha joggesko på kjøkkenet. Kanskje jeg skulle kjøpt de hvite joggeskoene med rødt på. Jeg får psyke meg opp til å gjøre det neste gang jeg trenger et par. Nå står de hvitejoggeskoene med blått på på kjøkkenet faktisk. De skriker av motvilje, stakkars. De passer jo ikke inn.
Merkelig innlegg om joggesko? Jepp, ser den.

2 kommentarer:

Monica Johansen sa...

Hvordan går det m de fine hvite joggeskoene med blått på...? Trives de på foten...?

LOVE U!!

Anne sa...

De har det så bra, altså! :) Og de er snille med føttene mine, bare noen smågnagsår frempå de som stikker mest ut, men det må man tåle. De passer godt inn her, synes jeg, selv om de ikke står på badet. :p

Love you too, hønni! :)