26 mai 2010


Dagens bilde synes jeg er lekkert. Denne ufo'en fungerer altså som støvsuger om man bare viser en smule tålmodighet. Man må nemlig tolerere at den velter en del og ligger og spreller med hjulene sine, dessuten synes den ikke det er noe artig med dørkarmer. Det med dørkarmer skjønner jeg egentlig. Slik jeg drar den med stor hastighet mot karmen må den jo få vondt i hjulene sine. Hvem har vel ikke slått tåen mot karmen en gang eller to? Behagelig er det ikke.

Dagens aktiviteter har vært leking utendørs, noe jeg ikke fikk med meg så mye av da jeg skulle til ernæringsfysiologen for en liten prat... det var han kjekke som tok mål, ja... Ellers har jeg så vidt prøvd spinning for første gang i mitt liv. Denne sykkelsaken kan jo stilles og endres på nærsagt i alle mulige retninger, og etter et lengre foredrag om hvordan man skal skru (!) fikk vi satt oss på de ytterst ubehagelige setene og startet trakkingen. Tror faktisk, kanskje, muligens, at det kan bli artig etterhvert. Et kapittel for seg selv er disse snasne og sexy sykkelbuksene MED polstring. Oh, baby! En ting er jo at mannfolk bare rett og slett ikke kler slikt, men det gjør i grunnen ingen. Å se meg selv stappet inn i en slik bukse var ikke rålekkert, men dette er vel stedet for å gjøre det, og likevel gå med hodet høyt hevet, så det gjorde jeg. :)

Etter en aldri så liten runde med BADMINTON igjen, med de nye inneskoene selvsagt, ble det en runde med styrketrening også. Jeg har neimen ikke mange muskelene, tror jeg, men du og du så greit at det bare kan gå oppover herfra. :p Denne gangen var sykkelbusken byttet ut med en like lekker treningstights. Mens t - skjorten gikk oppover ville buksen helst nedover, og jeg halte og dro samtidig som jeg skulle løpe frem og tilbake og veive med racketen. Nice!

Kjære mor! Dagens middag var pasta bolognese med salat. :) Tror du at du får papsen til å spise det?

4 kommentarer:

Laila sa...

Hei og grattis med jomfruspinnen!! Du kommer til å bli hekta.. Det ble i hvertfall jeg. Fantastisk bra trening og så gøy når man får til teknikken. Trodde det var noen spinningsko jeg såg der med radiatoren din, og det er det jo da :) Og sykkelbukse er en genial oppfinnelse, selv om det føles som om man går med en gigantisk bleie... Jeg sverger til den + en gelepute på setet... Kan aldri få nok..

God trening videre, og slitan med de nye joggeskoene :) Men bare en kommentar: Gule og blå?? Hrmpf.. jaja, de duger sikkert...

Unknown sa...

Sånne støvsugere er tåpelige ! Ikke mer å si om den saken !
Selv om du ikke følte deg helt vel i sykkelbuksen, så er det jo ikke så kjekt å få gnagsår diverse utsatte steder heller, så bare fortsett med hevet hode du :-)
Når det gjelder tights og t-skjorter som går hver sin vei så kunne kanskje et par bukseseler være til hjelp - for buksen, he he, ser det for meg :-)))
Dagens middag er det vel bitte litt krydder i og dermed ikke noe for papsen :-(. For deg og meg derimot . . .

Silje Sunnarvik sa...

*Denne ufoen ga meg smertlige minner fra folkehøgskolen!! Men dere virker som dere kommer bedre overens enn jeg gjorde med ufo broren. Spyr den ut vondt lukt også eller??

Og ja, man har erfart at den virker akkurat når det passer den ;)

disse ufoene......

Unknown sa...

Spinning.. det finnes ikke verre trening på jord!Men tråkk i vei. Ikke kom og si at jeg ikke advarte deg...

Men, BADMINTON derimot... me like!!