24 mai 2010

Mandag = hviledag! "Kun" en 9 km stavgangtur med dype samtaleemner er godt for sjelen, og til og med før regnet slo til. Siden jeg er Bergenser burde jeg ikke uttrykke noe negativt om regnet, men jeg må vel ærlig innrømme at å utøve aktiviteter utendørs foretrekker jeg heller å gjøre uten regn.
Vi har fått innstallert en "kino" på N's gigarom, og det fungerer aldeles ypperlig! Skjermen er riktignok ikke større enn den største bærbare pc'en vi klarer å oppdrive i det øyeblikk, men hva gjør vel det? Man trenger da å oppøve gode teknikker for mysing.
Kvelden har gått med til pokerkurs. Vi er knakandes gode, skal jeg si deg. Jeg tror definitivt at det lett kan bli en favoritt på høyde med badmington, og kommer nok til å spilles ofte av alle. Bortsett fra B. B får ikke være med! (bare tulte) (ja, man kan skrive "tulte"!)

Kjære mor! Dagens middag: eeeeh.. husker nesten ikke... det var noe sånn fylt fiskegreie som du ofte har i heimen, og poteter, og raspet kålrot og gulrot blandet med eddik og sitron, og en hvit sausaktig greie med noe dill i... tror jeg.

8 kommentarer:

Unknown sa...

Høres ut som dere får god mat, når det ligner på mor sin mat, he he.
Høres ut som dere har det trivelig, håper bare dere ikke spiller om penger :-)
Liker bildene dine :-)))
Hva slags tre er det som blomstrer så kollosalt ?
Ønsker deg forsatt lykke til. Det blir vel slutt på "hviledag" når helgen er over, da er det på `an igjen. Klem til deg.

Linn sa...

Jeg visste ikke at du oppdaterte bloggen Anne! Nå vet jeg det! og nå skal jeg følge med! Hurra! ser ut som du greier deg bra! du er savnet!

Unknown sa...

BaRe En LiTeN kUrIoSiTeT...

Badmington skrives Badminton; altså uten g.

Ja, du kan skrive "tulte", men det står ikke i norsk ordboka...

Du og du så snill jeg er som kommenterer norsken din. Du må jo ha NOE fornuftig å øve på, mener jeg... :P

Gleder meg til å rette den videre..

Klemmert!

Anne sa...

Haha, Lill, du e no skjønn! :)
Jeg skal skjerpe meg på BADMINTONfronten, og skal fortsette å skrive "tulte". "Tulte" er da et godt og gammelt uttrykk fra Bergen.

Gleder meg til neste retting. Den kommer vel om ikke lenge, tenker jeg. ;)

KLEM

Linda sa...

Neimmen, har sånne snerpete logopeder audiens til bloggen din, Anne? Kanskje hun har fritidsproblemer, og burde begynne å spille BADMINGTON!!!?!??! he he eg bare TULTE! :-)

Lill Pill sa...

Hei babe!!! Dette ser jo strålande ut med all den gode husmannskosten...... hihihi.. du er dypt savnet på Skrullevål....:-) Jeg skal snart hive på meg sekken og legge i lett trav rundt den lokale golfbanen.. sooo inspired!! Keep up the good work!!
Kram

Unknown sa...

Ha! Snerpete logopeder du, Linda.. Har jeg ikke sett!:P

Ok, du skal få audiens til å skrive "tulte" siden dette er DIN blogg, Anne-Panne:)

Jannike sa...

Jeg heier på deg Anne snuppa.
Stå på og gi beskjed hvis jeg skal sende flere sokker :)
Heia heia heia!!!