22 august 2010


Th stopper trafikken etter vår særdeles fnisete tur gjennom skogen på fredag. Aldri i mitt liv har jeg ledd så mye på rød løype før. Aldri har vi vel brukt så lang tid på rød løype heller. Be begynte plutselig å dra på et tre, jeg fant en pinne og begynte å leke apport... det funket, det, M drev med vektløfting av stubber, Th klatret i trærne. Det er mye man kan finne på på tur.
.... og ca. slik ser man ut etter slik en tur i skogen. :) Det var bare å løpe gjennom dusjen og gjøre seg klar til kveldens vorspiel. Hele gjengen skulle ut og spise, så da er det jo klart vi måtte vorse litt først. :) Neglelakken på, og off we go. :)




Dagenderpåbildet ser for så vidt greit ut. Det må dog siet at det er tatt etter "frokosten" (det de kaller lunsj på dette stedet). Jeg fikk bøllet litt med Be sine sko, så da følte jeg i grunnen at jeg fikk bekreftet at formen var fin. :)

Det ble ny tur ut for å spise i dag også, siden fotoshooten tok litt lenger tid enn planlagt, og jaggu ble det et glass rødvin på meg. Den var nyyyyydelig, så da må man jo ta bilde av flasken også. :) Må jo huske den til neste rødvinsanledning. :) Fin kveld med fine folk.



Måtte bare ha (et mindre heldig) bilde med Salt & Pepper i bakgrunnen, et sted jeg tror alle fra moen kommer til å huske... :)

Ingen kommentarer: