09 august 2010


Etter en dørgende kjedelig, og sikkert veldig interessant, teoritime om motivasjon og mestring var jeg i en annen verden og trengte kraftige midler for å bli hentet tilbake til denne verden fra det parallelle universet jeg drev og flakset i. Bø er flink, han, men det er noe med teoritimer som gjør at jeg blir som et barn igjen og klarer for alt i verden ikke å fokusere på det som blir sagt der fremme. Her gjelder det å dagdrømme mest mulig. Helst med masse, masse tåke foran øynene, og om noen stiller et spørsmål ser man totalt ut som et spørsmålstegn fordi man absolutt ikke aaaaaaner hva som foregår. Jeg har jo tross alt vært i et parallellt univers. Det skal LITT til å få med seg hva som skjer i alle disse universene rundtom. Lu lurte B og meg med ut på kirsebærslang. Fyttekatta det var sure saker, som du sikkert ser over. Han plukket med seg en hel pose, og spiste av hjertets lyst. Mitt hjerte hadde ikke slike lyster, så jeg stod over etter det ene bæret jeg tvangsåt.

B og jeg er i gang med å planlegge noe hemmelig. :) Vi brukte tiden før middag på å hemmlifisere våre hemmelige planer som skal planlegges. Hihi. Så bra det skal bli! :)

Noen og vi fant ut at våre bleike kropper hadde godt av litt sol, så vi skulle samle troppene og dra til solsenteret. Det hadde seg bare slik at vi måtte innom Kuben først. Når man først er inne på Kuben kan man jo bare se litt rundtom der det er salg, da. For ikke spesielt mye penger i det hele tatt endte jeg opp med tre nye sjal (jada, jeg har mange fra før), en ny bh (de trengte jeg faktisk) og så bare MÅTTE jeg ha dette armbåndet. Sukk. Jeg pleier jo ikke kjøpe sånne armbånd med dilleting på, men dette falt jeg fullstendig for. My precious! :) Me so happy! Be sa jeg hadde fortjent det, så jeg velger å høre på henne. Jeg fikk da til slutt veltet kroppen min inn i et solarium og lå til grilling en stund før det var tilbake til torturen i bilen. Det gjør sykt vondt å sitte på og å kjøre bil. My ribs are not made for driving.

Det var koselig med en armkrok og litt kos i Velferden, mange trivelige folk på camp. Bare to uker igjen. Kan vi roe tiden litt så det ikke går så fort?

Kjære mor! Dagens middag var ikke ferdigstekt fiskegratenggørr i alt for mye saus, noen kalde poteter og spermede, raspede gulrøtter. Kanskje ikke rart samtlige var sultne i kveld.

4 kommentarer:

Ho mor. sa...

Armbåndet var skjønt det :-) Var det ikke du som var solbrent hin dagen ? He he.
Du får komme hjem og spise mors fiskegrateng snart. Den er god, om jeg så må si det selv, tji hi.

Anne sa...

Hehe.. solbrent i ansiktet, jo, men resten av kroppen er jo ikke så mye fremme i dagslys.
Jeg tar mors fiskegrateng anytime fremfor dette her. :)

Linda sa...

Det armbåndet likte jeg!!! Syns for øvrig litt synd i deg for tiden, skjønne flinke Anne. Ønsker deg god bedring og lykke til med resten av oppholdet! Klemmmmmmm

Anne sa...

Tusen takk, Linda. :) Det er bare å holde ut de siste fjorten dagene og tygge på smertestillende. Jeg skal jo ikke gi meg, men må bare ta det pent en stund.
Jeg digget armbåndet selv. Bare MÅTTE ha det. :) Hjerter og sånt, vettu... kanskje jeg er litt kjærleikssjuk for tida...