18 august 2010

Dagens sanger:

Your ribs, your ribs, your ribs are ok!

She's got ribs, and she knows how to use them, but she should not abuse them.

Take theese ribs and heal them, can't you see how much I need them. Do it now! ahaaa baby

When I was younger, so much younger than today, I never needed any ribs, no ribs in any way....


I dag har N, To, DE og jeg vært i Asker og plaget svømmehallen der. Jeg tok sånn ca. to svømmetak før jeg skjønte at det ikke var aktuelt å fortsette med det. Armene mine ble plassert på en sånn der isoporflyteting, og så dro de andre meg rundt i de forskjellige bassengene. Det var utrolig deilig med det varme vannet så lenge jeg ikke gjorde noen forsøk på å anstrenge meg. Det tilsvarte nok ikke helt blå kondisjonstime for min del, men helleu... det var DEILIG! De andre forsvant inn i en "running" hvor det var sterk strøm i vannet, og hvis man ikke gjorde motstand fløt man bare rundt og rundt inni der. Jeg ble først frarådet å prøve, men det så jo så gøy ut, så smarte berta måtte jo selvsagt bare teste. De andre lovde høyt og hellig at de skulle hjelpe meg ut om det ble krise. Det var kjempegøy. *Weeee* Rundt og rundt, og rundt, og rundt, og rundt, osv. De andre svømte over og under meg, dro meg mot strømmen og med strømmen, og det hele ble bare tull og tøys. Veldig artig. Jeg fikk til og med litt fotmassasje av N mens jeg fløt rundt der. Jeg hadde lyst til å finne på mer tull, men disse menneskene driver og passer på meg, siden jeg tydeligvis ikke er så flink til det selv, så jeg fikk ikke lov til å så veldig mye. Jeg har jo egentlig fått leforbud også, men det er noe vanskelig å overholde. To mente jeg var frustrert siden de ikke ville leke med meg. Jeg tror han hadde rett. Boblebadet var skjønt, dampbadstuen var varm, terapibassenget var varmt og deilig, og det ekle, ekle paret som var der var ekle. Sorry, men de var det.

Vi dro på et senter i sentrum og spiste en helt fantastisk lunsj. Enten er maten på farmen her så kjedelig at alt annet smaker utmerket, eller så var det virkelig utrolig god mat der. Jeg vil tro det var en god kombinasjon av dem to. Alle satt og ooooh'et og aaahh'et over den gode maten og var strålende fornøyde tjukkaser på utflukt. Det ble litt shopping også. Jeg bare MÅTTE ha en sånn glassflaske som skal stå ved komfyren, og som jeg skal ha olje i. Det er jo sånt man bare MÅ ha, selvsagt. Den var jo så billig.

Zizzi skulle ha moteoppvisning hos oss i dag, og jeg skulle egentlig vært modell, men igjen var det ribsa som gjorde at jeg stod på sidelinjen og tok bilder i stedet. Jeg trives for så vidt bedre bak kameraet, så det var greit for meg. De andre jentene gjorde jobben utmerket og vandret opp og ned iført stadig varmere plagg mens resten av gjengen applauderte begeistret.

Siden regnet har bestemt seg for å gjøre hverdagen litt grå for tiden dro vi for å ta litt sol. Jeg er RØD. Veldig RØD. Det skal bli spennende å se om den fargen gir seg med det første.

1 kommentar:

Karen Asphaug sa...

Ugh ugh, rødhud :-)