20 august 2010


God morgen, godtfolk. :) Nå e de freddan. Den har vi ventet lenge på. Hele gjengen skal ut og spise sammen, og pynte og stase oss opp for anledningen. Nå gjenstår to tester og en dagstur, avslutningsmiddag på tirsdag og så er det bye bye. Vi kommer til å se ut som druknede mascarakatter hele gjengen. Ved frokostbordet i dag begynte vi allerede å sippe over at det ikke var mange frokoster igjen vi skulle spise sammen. Det kommer til å bli mye klemming de neste dagene.

"Ribs after ribs. If you fall, I will catch you. I will be waiting. Ribs after ribs.... "

Nyinnkjøpt Kari Traa. :) Nydelig turkis underwear som var for stort til B, og ubrukt (bare hvis noen lurte). Dette må jo vises og beskues. Herliga London, så lekkert.

"Arbeidet hardt hele uken, lengter mot ribbeina nå. Sannelig går det mot freddan, da kommer finkjolen på."

Noen har endelig vært hos frisøren. I går satt jeg lenge og vel i stolen og leste blad etter blad mens nydelig musikk fylte ørene mine, og jeg tygget som besatt på enda en nutrilettbar. Det tok en evighet, og kostet altfor mye, men det var veldig, veldig nice, lism.


Jada, jeg har tatt bildene selv. Jeg må jo dokumentere og bevise. :) Takk for at du har lyst til å sponse frisøren, mams.. (hehe.. det er lov til å prøve seg, da.. )

6 kommentarer:

Karen Asphaug. sa...

Hei ! Syns du var riktig stilig i " Kari Traa " antrekket :-)
Bildet tatt hos frisøren var jo artig også, du trengte faktisk en tur dit ( jeg må være ærlig vet du, he he ). Syns du ble fin jeg ! ( selv uten sponsing :-) )
Avskjeder er vel ikke noe man gleder seg til når det gjelder gode venner, men noen får du vel hilse på en gang i blant vel ?

Karen Asphaug. sa...

Du, hvis du tar mer solarium i nærmeste fremtid, så må du dekke til ansiktet ditt, he he. ( ikke ta det ille opp da du :-) )

Linda sa...

syns mammmo var litt nådeløs i kommentarene sine her, altså... Slitan med ny hårfrisyre, -den var veldig kledelig!

Karen Asphaug. sa...

Var ikke meningen å være nådeløs ! Beklager vist jeg såret deg søs, det var ikke sånn ment :-(

Anne sa...

Går bra det, mamsen. Ikke såra og vonbråten. :)

Ellers takker og bukker jeg for komplimenter. :)

systo sa...

Syns du e superskjønn jeg, med eller uten solarium =) faktisk! =)