01 august 2010

"De ytterste kilevalkene har forsvunnet. De innerste er ikke så kilne, de. " var det en søt liten "snelle" som sa i dag da jeg prøvde å plage henne ved frokostbordet. Det var litt søtt, synes jeg. :)

I dag har det virkelig vært den o'store hviledagen. Jeg har fått satt opp strukturplan og delmålsplan, og gjort arbeidsoppgaver, betalt regninger og litt sånn hist og pist, og egentlig bare tatt livet med ro. Det har vært utrolig deilig. Det som er så rart er at kroppen har fått en ny sånn rar innstilling. Det begynte liksom å krible litt. Det var jo littegranne kjedelig å bare være helt i ro, så C og jeg tuslet oss en runde i skogen og fikk lettet litt på trykket samtidig. Det var utrolig godt for både kropp og sjel. Jeg håper inderlig ikke at det var noen og lusket i buskene, for jeg må innrømme at den løken til lunsj har medført litt promping og fnising på turen.

Endelig har folk begynt å komme tilbake. Det har jo omtrent vært folketomt på camp'en i helgen. Selv om det er godt med litt ro, så er det deilig å se at alle kommer tilbake og er klar for ny uke.

Jeg har glemt å omstille pent.no etter at jeg var i Nesbyen forrige helg, så i en hel uke har jeg sjekket været for Nesbyen i stedet for Hønefoss uten engang å få det med meg. Ding ding. På tide å våkne.

Jeg ramlet over noen random quotes i dag, og noen av dem synes jeg passet så godt inn her:

"Courage is saying, "Maybe what I'm doing isn't working; maybe I should try something else."" - Anna Lappe


"I feel very strongly that change is good because it stirs up the system." - Ann Richards

"The future is uncertain... but this uncertainty is at the very heart of human creativity." - Ilya Prigogine

"Life only demands from you the strength you possess. Only one feat is possible - not to have run away." - Dag Hammarskjold

"Never discourage anyone... who continually makes progress, no matter how slow." - Plato

"The most important thing in life is to learn how to give out love, and let it come in." - Mitch Albom

Sånn, jeg lar det være dagens blogg, jeg. Nå er det bare å vente på ny uke, og nye muligheter. :)

Ingen kommentarer: