07 august 2010













RASTLØØØØS! Da går man en rolig tur med kamera. :)

4 kommentarer:

Laila sa...

Nydelige bilder du har tatt, men fikk likk høst følelse av dem. Og det var litt tidlig syns jeg. Sukk, er vel bare å innse det: Sommerem gikk forbi uten å stikke innom vestlandet i år også.. :,(

Jeg er for global oppvarming jeg!

Ho mor. sa...

Blåbær er godt :-) Du er flink som går på tur og deler opplevelsene med oss ! Fortsatt god bedring :-)

Anne sa...

Det er sommer enda, men det går nok mot høst. Fint om høsten, da, med alle fargene. Jeg tror jeg dropper vinteren i år. Jeg er litt sånn vintermotstander, jeg.

B sa...

Fine bilder! Hvem trenger foto-to, når man har deg? :-) Jeg bestiller herved et par av de der til å ha på kontorveggen til høsten, når jeg skal sitte inne foran PCen og lengte etter utetime med stavgang, blåbær, gjørme og mygg.