07 august 2010


Kl 17:51: På lørdager er det lov til å synde litt. Iskald pepsi max servert av kjære, kjære "nekropedo" er ikke å forakte. Han er en snill mann som syntes han måtte ta seg litt av pasienten sin; Ribs. Hans kone synes vi har så flotte kosenavn på hverandre.

M og mannen spurte om jeg skulle være med på Kongens utsikt, og jeg kom til den konklusjon at siden omtrent alt gjør vondt i dag, så var det best å la være. Med noe dårlig samvittighet satte jeg snuten mot N's rom, fant frem solstolen (som bor på N's rom) og ble sittende i den (ute, da, ikke inne på N's rom) til det var middag. Så utrolig deilig det var å kjenne solen varme litt igjen.

Lurer på hva i all verden jeg skal finne på i kveld. Jeg savner campfolka.

Verdens skjønneste Ingvild ga meg et kort da jeg dro på camp. Det henger over sengen min, og jeg ser på det av og til. Noe av det som står der er blant annet dette;

I tunge stunder...

Jeg ønsker deg all mulig lykke .
men hvis mørket faller på,
må du alltid ha en hånd
som kan lede & trøste deg -
elske deg.

Jeg ønsker deg gleden
over å slippe tak i fortiden
& finne nye begynnelser.

Jeg ønsker deg tilstrekkelig
mange gode minner
til å løfte deg
gjennom tunge stunder.

Jeg skulle ønske
jeg kunne bevare deg
fra alle sorger,
alle ulykker og nederlag.

Hvis jeg kunne gi deg noe,
ville det være fred i hjertet,
slit at livet ditt kunne
bevare roen og tryggheten
uansett hva som skjer.

Hold varsomt på lykken.
Den er til låns.

1 kommentar:

VB sa...

Lykke er en fin ting. Og passer bra med noe jeg har fikset i dag. Fnis.