09 august 2010




Kjære, skjønne Nekropedo slo til igjen i dag og kom med kald og leskende drikke til en krøpling i ferd med å bli veldig, veldig solbrent. Denne gangen ble det med stor skepsis inntatt Ramlösa med mangosmak, mens To viftet med beina. Jeg tror jeg kan klare å få det ned hvis jeg absolutt må, men har jeg valget så velger jeg nok glatt noe annet. Ikke for å være utakknemlig, altså, men vann skal ikke ha kullsyre. Sånn er det bare. Opplest og vedtatt!

Jeg har hatt en særdeles rolig dag. Utenom å klore ihjel myggestikkene mine i natt klarte jeg å gå glipp av både frokost og første mellommåltid, og lirket ikke kroppen ut av sengen før ti over tolv. Jeg rakk lunsj, da. Jeg mener det får være bra. Når kroppen er i ro blir kroppen rastløs, ergo er hodet ikke som normalt (i den grad vi kan kalle dette hodet normalt, da), så det satte i gang med å finne ut hva jeg kunne gjøre i gangen før B kom tilbake. Under ser du resultatet. :)

Mange post it - lapper med vitser, ordtak, gåter, og litt "brev" nummerert og spredt utover døren. :) Strukturert som hun er klarte hun å sette dem sammen. Jeg hadde for så vidt ikke trodd noe annet.

Etter å ha vært en tur i Velferden og sagt hei til alle folka mine som ENDELIG har kommet tilbake, og blitt healet av Be, fant jeg en gave på døren min. :) Skjønne B har tenkt på meg i helgen og kjøpt lykke til meg. :) Sånt varmer en hjerterot.

Ingen kommentarer: