16 august 2010


Det er så fint med en egen instilling for cowboytøy. ;)

I dag har ribsa og jeg vært ute i skogen to ganger. Måtte jo ut og hilse litt på myggen i dag også, så nå jeg jeg brife med nytt myggestikk på låret og i en av "skrukkene" på fingeren min. Heldig, jeg. I siste time streiket jeg og gjorde fornuftige ting som å ordne med bilder og sånt i stedet. Det får da være grenser for hva man skal presse nygjenoppbrukne ribs gjennom.

To var svært hyggelig ved frokostbordet i dag. Jeg har tenkt å få ham til å ta noen portrettbilder av meg før jeg drar herfra, siden han er fotograf, men jeg er visst for rød. "Du får aldri normal farge i trynet, du"

3 kommentarer:

Ho mor. sa...

Det går jo an å dempe trynefargen med diverse hud/sminkeprodukt vel ?

Anonym sa...

Hehe cowboytøy.... kult da!

Anne sa...

Ja, her er det bare å lesse på med kosmetikk. Det gjelder å skjule sine skavanker.