19 august 2010


Her i gården skal man føle seg velkommen på do. :) Jeg synes det er litt trivelig, jeg. Tror jeg kommer til å savne fellesgangen til B og A.


Dørfyllet er i stadig utvikling. Her kommer det noe nytt med ujevne mellomrom, noe jeg er sikker på at døren setter pris på. Det gjør i hvert fall jeg.

I dag har jeg bedt legen skrive ut mer smertestillende til meg siden jeg knapt er bevegbar for tiden. Det er vel bare noen dager til med økende smerter før det begynner å bli bedre igjen. JEG GLEDER MEG!

Folk lo av meg når jeg kom til frokosten i dag. Jeg er visst fremdeles RØD etter gårsdagens mindre vellykkede solariumsbesøk. Tomat, sa du? That's me. Jeg må jo sørge for å bli lagt merke til på avslutningsbildene.

2 kommentarer:

Karen Asphaug. sa...

For en innbydende dodør :-)
Døren inn til rommet ditt kommer til å føle seg naken og ensom når du flytter hjem igjen :-)
Når det gjelder rødfargen så må du dempe den når bilder skal taes, ellers ser det ut som du gløder, he he.God bedring fortsatt med ribbeina !

B sa...

Bedre med tomat enn banan. Og jeg kommer til å savne deg og. Og gangen. Takk for enda flere visdomsord i dag. :-)