07 august 2010

Nå vet jeg i grunnen ikke helt hva jeg skal skrive her. Jeg går rundt i smertestillendepilletilstand og synes egentlig at det er litt kjedelig på camp akkurat nå. Alle har reist, og vi er bare fire stk igjen. Jeg kan ikke gjøre stort, så i hele kveld har jeg bare satt i en sofa og bare skravlet, uten å bli rastløs. Uten å bli rastløs... Hjelp! Jeg trodde ikke det var mulig. Jeg blir jo rastløs bare jeg tenker på å sitte i ro en hel kveld. Kanskje den smertestilendepilletilstanden har noe med saken å gjøre. Jeg er litt usikker. Jeg planlegger tur til Kongens utsikt i morgen. Jeg tror kanskje den smertestillendepilletilstanden har noe med den saken å gjøre også. Det er mulig de planene går i vasken når jeg våkner i morgen tidlig og snur meg over på siden og plutselig husker på at det var noe gæ'rnt med ribbeina mine. Be var streng da hun dro i dag og forbød trening i helgen. Snøft! Jeg skal liksom være i ro og lese bok, og sånt. AAARG! Vilikkevilikkevilikkevilikkevilikkeeeeezzzzzzzz zzz...

Lurer på hva jeg skal finne på i gangen til B og meg i helgen. Den må jo dekoreres på en eller annen måte.

2 kommentarer:

Ho mor. sa...

Du finner nok på nøe utspekulert artig når du får sovet litt og tenkt deg om :-) Nattaklem og god bedring !

B sa...

Hoho, jeg gleder meg til å komme hjem. Savner deg, snupps.