16 august 2010


Jeg har blitt så glad i døren min, jeg. :) Her henger go'tinga og smiler til meg hver gang jeg kommer inn.

Det ble litt shopping igjen i dag, da. Vi skal snart ha avslutning her på camp, og da må man jo nesten se smashing ut. Veldig synd jeg ikke fant det jeg ville, men det var jo tilbud i sportsbutikken, da. 50% på Pumahettejakke kan man like. :) Det syntes jeg at jeg fortjener nå som det er så rævva å trene. (Har alltid en unnskyldning... ;) )

Hørt i løpet av dagen:

"Måkke tulle me tinga!"
"Må vifte me tinga!"
"I say potatoe, you say banana..."
"... kanskje hun bare er sugen på litt pupp..."
"POLITI!!! Nei, det var visst bare en Volvo..."

Nå er det natta. Blodprøver i morgen før fuglene fiser.

3 kommentarer:

Laila sa...

Ting kan virke vanskelig, men hold ut Anne, det blir bra til slutt!!

Hvor tapper du er
som klarer å smile

Hvor tapper du er
som klarer å vise slik styrke

Hvor tapper du er
Som klarer å tenke dagen i morgen

Hvor tapper du er
som klarer å tro

Tapper
Av Astrid T. Johansen,

KLEM

Anne sa...

Takk, vennen! :) Det trengte jeg nå. :)

Ho mor. sa...

Koselige minner på døren ! Tar du dem med deg hjem i leiligheten ? Nydelig profilbilde av deg :-) God bedring :-)