06 august 2010

... og VIPS så har man ribbeinsbrudd...
Dagen har gått med til legetime, smertestillende, soving, spising, smertestillende, soving, spising, osv. Jeg ble en smule frustrert da legen her sa hun ikke kunne hjelpe meg og anbefalte meg å gå på legevakten. Legevakten åpnet ikke før fire. Da jeg ringte dem kl fire ville de ikke hjelpe meg siden jeg allerede hadde vært i kontakt med lege, men heldigvis fikk jeg komme til litt før tolv i kveld. Legen mente jeg har gått med brist i ribbeina siden første innebandyen for ca. halvannen mnd siden, og at det ble slått opp til brudd for en ukes tid siden, og at smertene slo ut i full blomst under styrketreningen i går. Dette er så utrolig irriterende. Nå blir det moderat trening og masse smertestillende. Det tordner ute også, sånt er jeg redd for. Jeg liker ikke å være redd. Det er utrolig irriterende, det også. Det som er mest irriterende er den ene, lille myggen som har kommet seg inn på rommet mitt og driver bzzzzz'er rundt ørene mine. UTROLIG IRRITERENDE!

Det er ikke alt i dag som har vært utrolig irriterende, da. Jeg var ute og spiste herlig indisk mat med N og C. Det må definitivt gjøres igjen. :) Jeg fikk blomst av skjønne V som synes så synd på meg, og mange, mange klemmer og godord fra hele gjengen. :) Jeg fikk også låne rykende ferskt interiørblad av B. Ikkeno er bedre enn interiørblad, lettkakao, regn ute og varm dyne. :)

To har visst gitt meg kallenavnet "spareribs", men utover kvelden gikk det over til "ribs". Nå heter jeg altså Ribs.

6 kommentarer:

systo sa...

*klemmermasseforsiktigpå*

Unknown sa...

Uff da... <3

God bedring, vennen!!

Ho mor. sa...

Hei Ribs ! Håper dine gode venner klemmer deg veldig forsiktig !
Ikke mange som trener og står på slik du har gjort på moen med ribbeinsbrist ! Ikke rart det stakkars ribbeinet "ga opp " for å få litt ro ! Du er virkelig en tøffing ! Håper du tar deg tid til å roe ned litt så du får noen bra dager før oppholdet er slutt ! Du har uansett oppnådd strålende resultater :-)

Anne sa...

Sista: *Klemmemassetilbake*
Lill: Takk, takk. :) Jeg og pinex forte har det fint sammen.
Mams: De klemmer så forsiktig, så. Det er så vidt de tør å ta på meg. Jeg har roet meg kraftig. I dag har jeg gjort sånn ca. ikkeno.

Laila sa...

Ikkeno e deilig, det liker jeg og.

Suss på kinnet fra meg :)

Mirdiz sa...

Stakkars, det høres kjempevondt ut!
God bedring!!