10 februar 2014

Knallstart!! :p

Dag 1.
Egentlig ikke dag 1. 
Dag 1 var for lenge siden. 
Dag 1 av ny innsats i år var til og med for noen uker siden, men ok, dag 1 etter at jeg sendte mail til venner og kjente og blottla min stor "gå - på - trynet - faktor" starter kjempekjempebra med null søvn og en noe utsvevende psyke. Jeg har fått nye medisiner som skal hjelpe meg med å sove. Det gjør de ikke. De gjør meg derimot ganske så susete og ukonsentrert. Klarer ikke holde fokus what so ever, og fungerer generelt ikke i samspill med andre. Så.. da gikk man ikke på jobb, da. Legen var enig, og synes jeg skulle være hjemme enda en dag, men får se om jeg får trent i morgen i hvert fall. 
Men ding ding og knall i padden før fuglene har tuslet ut av redet, og jeg var i gang med det jeg gjør best... snu huset på hodet. Det er i grunnen en treningsøkt det også. Få ut det som tok opp all plass på soverommet, og inn med "nytt". Fatter og begriper ikke hvordan så mye rart har kommet seg inn på det soverommet. Så mye rart som i ting, ikke annet!! :p
Trenger man så mye på soverommet?? NEI!!! Få det inn i stuen!!! Det gjør det seg så sinnsykt mye bedre. Flytte, styre, ordne osv mens man venter på at legen skal ringe en gang til. Jeg har faktisk gått til det drastiske steg og pakket ned ting jeg ikke trenger lenger og har tenkt å gi dem bort. Om ikke så alt for lenge er det en bruktbutikk som stolt kan stille ut mine slitte, brukte vil - ikke - ha - mer - ting.


Dagens andre aktivitet er langt koseligere. Da fetter Over har gått hen og fått seg en liten gutt må jo jeg sette i gang vognteppeproduksjonen. Ikke mye trening for kroppen, men du skal se DE musklene i fingrene!!


Siden jeg var så griseflink i går og laget mat og treningsplan for uken, noe som treningsmessig ikke gikk etter planen i dag.. så har jeg printet ut vidunderet og fått det på kjøleskapet. Kanskje jeg faktisk kan etterleve det også. Fungerte superdupert i dag helt til jeg kom inn til min mor som dinglet morsdagskaker under nesen på meg. Så...eh... viljestyrken skal jeg skru på i morgen!! Det blir for flaut å skrive det her to dager på rad om det skulle gå adundas i morgen. Jeg føler presset komme sigende!


 Var hos mor i anledning hente gamlepulten min. Den var nedstøvet og lekker. Noe sier meg at det kanskje må et lag maling eller to på denne saken. Skal bli så fin, så. Fikk plass til hele saken i Golfegutten. Man tøyser ikke med Golf!


Alt i alt... en dag som ikke gikk etter planen, ikke den beste viljestyrken på slutten av dagen, men massevis av bevegelse og aktivitet selv om hodet levde i sin egen verden. I morgen venter styrketrening og fjelltur, og forhåpentligvis litt tid til å sove ut etter søvnløse netter. :)

Natta! :)

Ingen kommentarer: