27 februar 2014

Klokken stod på 04:40 i dag. Jeg fikk melding i går kveld om at spinningen 06:30 var blitt avlyst, og tenkte et halvt sekund at da kunne jeg droppe det... meeeeen så hadde jeg jo skrevet her at jeg skulle, så da måtte jeg jo det. Bestemte meg for å være på trening kl 06:00 i stedet. Greit nok det når man skal kjøre en time først. ;) På med sykkelbukse, sminke.. nei, trenger ikke sminke på trening, dropp sminke... eh.. hva var det mer? Frokost? Ja, en shake.. eh... burde kanskje ha mat sånn litt utover dagen også.. okei.. tar med til en shake til.. ørh.. høh.. går sikkert fint. Kjør!

Jeg var eneste i sykkelsalen, men smått om senn kom det flere. Til slutt satt vi fire stk og spant til vår egen musikk. Jeg var sistemann av sykkelen igjen. Fy søren. Er så fornøyd med egen innsats. Vet man ikke skal skryte, men.. ah.. i dag va eg flink!! :) Blåser i om svetten haglet og singleten spratt opp. Jeg ga jernet! Du vet du har svettet bra når folk i resepsjonen bare gaper når de ser deg og ikke husker å smile før etter en liten stund. Bra start på dagen!!

I garderoben er det smådunkel belysning. Det passer bra når man sminker seg. Man tar liksom på litt ekstra sånn for sikkerthets skyld. Når man kommer ut er man helt klart klar for fest! Klovnefest. Blir noen ørsmå justeringer foran speilet i bilen. ;)


Alltid like fornøyd etter morgentrening når jeg har fått kaffe i koppen. 

Sitter og ser gjennom gamle bilder, leter etter favorittbildet av Kjell og meg. Blir alltid glad når jeg ser dem, og savner de gode tidene og alle latterkrampene. Bildene skal være med på minnesamling i helgen. Jeg gleder meg. Skal bli kos å se folka igjen, og mimre om gamledager. Fridag i morgen, så helgen er alt i gang! :) Hurra!! :)



Ingen kommentarer: