17 oktober 2010

Jeg lurer på om det har klikket for meg. Neste uke har jeg meldt meg på ikke mindre en syv - S Y V - spinningtimer, pluss andre småting... jaja.. noe må man da ha å gjøre på. FotoVideo har dessuten fotomesse neste uke med en rekke gratis fotokurs som jeg tenkte jeg skulle slenge kroppen min innom for å lære nye greier. Det er blant annet makrokurs i Oslo Reptilpark. Det tror jeg kan bli spennende. Jeg er jo veldig glad i reptiler. På avstand. Og egentlig ikke i det hele tatt... men... dette må en jo bare være med på. :)

I morgen skal jeg også en tur til min skjønne venninne Ingvild og ta bilder til et litt småhemmelig fotoprosjekt jeg har begynt med. Det vil nok en vakker dag bli avslørt for almennheten, men foreløpig er det gøy å ha startet med litt prosjekter som får litt mer driv i min noe tappede sjel. Høsten kommer, sier du? Ingen høstdepresjon her, heller tid for å starte med nye ting. Opp og hopp!

3 kommentarer:

Laila sa...

Rett opp og ''ner''!

Syv? Det har klikket...

Ha en fin uke! (og har du noe energi til overs, tar jeg gjerne imot ;))

Klem

systo sa...

jepp d har helt klart klikket....

Anne sa...

Hehe... det ble ikke syv, da, bare nesten. :) Denne uken er det fem, men mistenker at den kl syv om morgenen går over til å bli styrketrening kl når det passer meg i stedet.