09 oktober 2010


Hei, og velkommen til Laila og Manhildhelg i Oslo. Dette er riktig nok noen uker siden nå, men vi kan vel alle være enige i at bloggen ikke har vært av ferskeste slag de siste par ukene. Bergenstur og blogging gikk ikke hånd i hånd, desverre. Her er de tre vakre frøkner på bytur. Hele Karl Johan var dekket av litteratur, og som du ser under var det ikke hvem som helst som helst som dukket opp underveis. Når Ingrid Espelid Hovig plutselig var foran meg følte jeg trangen til å forevige både henne og Helstrøm. Jada, de er da riktig så skjønne der de sitter. :p



Litt festivitas hører også med. Selv om vi dagen før overlevde wigwagparty hos meg, som kommer i neste innlegg, i veldig ukronologisk rekkefølge, kastet vi oss like gjerne over en bursdagsfest også, vi. Jeg fikk servert sushi, som jeg er så fryktelig glad i (les: som jeg absolutt ikke liker i det hele tatt), og klarte til og med å få det ned, så da var jeg fryktelig fornøyd med meg selv. Det ser ut som om jeg skal spise vennene mine også, men et sted gikk faktisk grensen, selv for meg.



Søndagen førte oss ut på tur rundt.. tja.. det måtte vel bli Østensjøvannet igjen. Med en aldri så liten snøballkrig, og litt fugletitting på veien følte vi oss unge, friske og spreke, så da var det bare å sveive i gang middagen, og begynne å stresse med pakkingen til bergensturen. Pakkingen gikk jo glimrende, som allerede skrevet i et tidligere innlegg. Magnhild fikk forresten gjennomgå under snøballkrigen. Hun trodde vi var ferdige med hele snøen og vandret videre på tur. Så feil man kan ta. Jeg så det stod en mann og så på oss, så jeg vurderte et sekund å oppføre meg ordentlig, men det ligger jo ikke helt for meg, så jeg fikk med meg en snøball og la på sprang etter Magnhild. Hun satte i et hyyyyl i det hun fikk snøen nedover ryggen. *Knegg*. Mannen lo, han lo til og med høyt, så det var tydeligvis artig å se på. Fotografen vår fikk det visst ikke helt med seg. ;)














Ingen kommentarer: