04 september 2010

Nå har jeg nett igjen, da, det er bare jeg som er treig. Jeg har satt og kjeftet litt på meg selv nå, og kommet frem til at det i morgen kveld skal skje store forbedringer på bloggen etter min lille bloggepause. I morgen skal jeg nemlig treffe nettverksgruppen min og gå tur, så da regner jeg med at det blir litt ferske og freske bilder å laste opp til dere.

Den første uken hjemme har bydd på en del turer, og veldig mange koselige gjensyn med mange gode venner og kolleger. Sommerfest med jobben var jo ... interessant.. heh... vet ikke om jeg kommer til å skrive så mye om den. ;) Jeg gikk på vekten i går morges, og jaggu var det enda to kg i minus, så nå er det 27 kg som har forsvunnet fra mitt noe for store legeme. Det skal bli flere. :)

Ribsa gjør vondt enda, jada. Jeg er sikkert like lei dem som dere er. Sånn er det når de skal bruke så forferdelig lang tid på å gro. Satser på at de skjerper seg snart, så lenge jeg ikke nyser eller hoster opp igjen bruddet. Ja, har blitt forkjølet. Plutselige og ukontrollerte nys fører til at jeg spraylakkerer både det ene og det andre med herlig gørr. Jeg får da vasket litt i leiligheten. Nå begynner utpakkingen og ryddingen å nærme seg slutten. Jeg pakker ut veldig ordentlig, har jeg funnet ut. Plutselig har alle skuffer og skap fått byttet om på innholdet, og så er det liksom et snev av system. Sjokkerende!

Nå er det gulvene som skal få gjennomgå.

Ha en flott lørdag. :)

2 kommentarer:

Blomsterpiken sa...

Du er kjempeflink - og heldiggrisen deg!

Kammathilde. sa...

Kommer du hjem til meg og systematiserer litt også ? Det trengs sårt :-)