13 september 2010

I dag snek mandagsfølelsen seg virkelig inn i min lune hule. Jeg lå og krøllet meg inn i dynen min når klokken ringte og jeg motvillig måtte innse at morgenen var kommet. Tenk å stå opp klokken åtte, og så på en mandag. :p På programmet stod det en tur til legen, noe som nesten har begynt å bli gøy siden hun er like begeistret hver gang hun ser meg. Det hjelper å gå ned noen kg, tydeligvis. Det er jo litt festlig når hun avbryter meg midt i min monolog og sier "du har liksom større øyne nå, og mye mer markant ansikt, det er helt utrolig". Det kan man like. Kanskje det egentlig ikke er så bra, siden hun tydeligvis ikke har hørt etter på monologen min, men det kan jeg jo velge å ikke tenke på. Det ble enda mer sykemelding siden ribsa driver og protesterer om dagen, så jeg tok turen innom jobben for å levere "gladmeldingen". Det tok noen timer før jeg dro derfra, det er nemlig veldig hyggelig å være på jobb når man ikke må jobbe. Det innebærer nemlig en bråte med klemmer og godord, og det får jeg jo aldri nok av.

Turen videre gikk til Ski. Jeg måtte bare først være ansvarlig for at B og jeg ikke rakk toget. Det stod på perrongen, og hvor var jeg? Jo, sånn ca. tyve meter fra det når dørene lukket seg. Som sagt, det er så typisk meg. Vi kom oss til Ski og vi fikk møtt Be, og vi fikk skravlet og shoppet pittelitt, og drukket litt sinnsykt god kaffe. Vel hjemme igjen må jeg si at det har vært en veldig bra dag, selv om det ikke har blitt noen trening. Med meg i vesken har jeg ny DVD med pilates, så trening har i hvert fall vært i tankene mine, og som vi alle vet er det tanken som teller. Planen er å teste DVD'en i morgen. Jeg får rull'n ut, matten min, altså, og strekke litt på armer og ben igjen. :) Gleder meg!

1 kommentar:

Kammathilde. sa...

Forsiktig med bøy og tøy, ta hensyn til ribsa ! Så fint at legen er fornøyd ! ( men hun bør jo høre på monologen din :-) )