14 april 2014

Mobilt innlegg

Mistet nettopp mobilen i trynet igjen. *føler seg lur*
Vært hos frisøren i dag. Jeg ba om at hun klippet håeret slik at jeg fikk en lang bob. Hun klippet det slik at alt ble like langt. Jeg presiserte at jeg ville ha kortere bak, litt lengre fremme. Hun klippet alt litt kortere og sa: "Du liker jo at alt er like langt..." Til slutt gir man opp og jatter med, og er misfornøyd, og håper appelsinen hun har planlagt å ha med på skituren i påsken er skikkelig klissete og at hun har glemt å ta med engangsserviett, og ikke kommer på at det går an å vaske hendene i snøen slik at vottene hennes blir full av appelsinkliss. Oh yeah!
Var skikkelig lat i går og ville ikke gå tur. R-Å'en ville gå tur, så da kunne jeg ikke si at jeg ikke ville, så vi gikk tur. Vi gikk ikke der jeg hadde tenkt vi skulle gå, der jeg var psykisk forberedt på å gå. Det var nemlig fullt på parkeringsplassen, så da ble det en helt ny tur. Ny tur er litt skummelt, men vet du, jeg overlevde. :)
Fin søndagstur til Sætre gård. :)

Ingen kommentarer: