09 mars 2014

Kos med Laila!!!

Jeg glemte jo helt i min ørske å faktisk fortelle at det var veldig kos med Lailabesøk.
Hun kom med blomster. Vi skjønte ikke hvorfor. Da hun sa "Gratulerer" til meg skjønte vi enda mindre hvorfor. Det tok faktisk litt tid før det gikk opp for meg at det var kvinnedagen. Fiiine tulipaner (som fremdeles lever i beste velgående). Lola ble til middag, og beæret oss med en imponerende fremvisning av burpees (som jeg filmet med snapchat og selvsagt distribuerte) og øving på nydelig "dobbelplystring" vi planlegger å plage Ditten med.
Tusen takk for koselig besøk. Velkommen tilbake!!! Og du, veldig koselig å høre prat og latter mens jeg ikke var tilstede i rommet også. :)

5 kommentarer:

Lola sa...

Jeg som skal takke! For fin tur, god mat og ikke minst mye latter!!

Kommer gjerne igjen ;)

Ditten sa...

NEEI! Ikkje dobbelplystring!!

:P

Laila sa...

MOHAHAHA! Vi øvde ganske lenge..

Anne sa...

FNIS!!! Du VET det kommer til å skje, Ditt!!! :)

Ditten sa...

Ja, eg vet :( Heldivis varte plystre-snappen i bare 4 sekund :P det var nok!