30 juli 2011

Det er sommer, det er sol og det er lørdag. Det er meldt knallvær. Det finnes ikke tendenser til blått på himmelen. Jeg fryser. Det er juli og jeg fryser. Frem med ull og tull. Neida. Men bag'en skal frem. Det skal pakkes og dras som om dette er den fineste sommerdagen som finnes. Skjønt med helg. Faktisk litt skjønt å våkne tidlig også, og nyte at man har lov til å sulle og roe ned i stedet for å dra på jobb. MÅTTE vaske håret med en gang. Frisøren jeg var hos i går har klippet det helt forferdelig. Det ser ikke ut. Jeg kommer ikke til å gå dit igjen. Jeg tenkte at når jeg kom dit kl 18 ville jeg ha god tid til å traske rundt på senteret etterpå og kjøpe ting jeg trenger. Det er ting jeg fremdeles trenger, for å si det slik, for jeg fikk i hvert fall ikke tid til å kjøpe det i går. Ble sittende i stolen i to timer. For litt klipp og farge. Hva gir du meg? For det første er det i utgangspunktet utrolig kjedelig å sitte hos frisøren og tvangslese Allers og Båtmagasinet, når man er tom for blader man aldri i verden hadde kommet til å kjøpe selv er det opp med mobilen og sjekke meldinger, mail og facebook, stirre i senk de som sitter og får vasket håret eller har en million foliebiter i håret. Mens jeg sitter og glor på folk går det opp for meg at samtlige av frisørene ser helt forferdelige ut på håret. Her begynner jeg å ane at det er sånn ca. slik jeg kommer til å se ut også. TATAAA! Rikitg. Det burde jo ringe en bjelle når hun som tar imot meg har mer slitt hår enn meg, og lange, illrosa negler, svart nettingtopp, og høyhælte, svarte sko av remmer, og er minst femti... Jeg håper hår vokser fort ut igjen!


Torsdag var jeg og luftet Nina. En skjønn, liten tur på Espeland er deilig. :) Det ble litt hopp og sprett, og så var jeg klar for fredagen... som også ble litt hoppete og sprellete på jobb. Jeg fikk blåst inn helgen men min lille fløyte, og var i grunnen strålende fornøyd. GOD HELG!! Nå stikker jeg på hytten.




2 kommentarer:

Solblomst. sa...

Artige bilder, snåle bilder, gode bilder osv. Håper frisyren kommer seg etter hvert. Kjedelig å bruke mange penger på noe man ikke er fornøyd med ! Du ser nå forresten ok ut på bildene :0)

Anne sa...

:)
Frisyren kommer seg så smått. Eller så er det jeg som begynner å bli vant til den. Den må vel snart inn og "vedlikeholdes" igjen... og da er det vel på'an igjen med samme sutringen fra undertegnede... ;)