02 januar 2011

Ja, da var man her igjen, da. GODT NYTT ÅR!!! :)

Her sitter jeg i det nye året, som jeg har tenkt at skal bli helt fantastisk, og er en mobiltelefon fattigere. Jeg kan jo godt skjønne at noen andre ville ha den, for den var jo fin. Veldig fin. Jeg savner mobilen min! Nå skal jeg sende uttrykk for mitt savn til politiet og forsikringen, så kanskje jeg får en ny, fin mobil som jeg kan bli like glad i. Den har jo ikke alle bildene der, men jeg kan ta nye bilder.

I morgen er dagen her da pc'en skal på sykehus. Stakkars, stakkars pc'en som har gått hen og fått influensa eller noe annet sykt noe. Kjempefint at usb - portene, blåtannen og cd - spilleren har tatt kvelden. Ikke lett å få reddet noe som helst innpå maskinen da, uten å måtte sende så mange mailer at man kunne satt her i ukesvis. Så det gidder jeg ikke. Oj, nå kom jeg på noe viktig jeg må maile til meg selv... heh...

I morgen er også dagen da jeg skal tilbake på camp for oppfølging i åtte dager. Atter en gang er det et eneste kaos i stuen min. Jeg trenger jo mer ting med meg nå enn da jeg skulle være der i 3 1/2 mnd. Nå må man jo pakke vintertøy i tillegg. Hallo?? Jeg pakker og pakker, og må innrømme at jeg er kraftig lei av det nå. Så langt har jeg fylt den største kofferten i hele verden, en bag, en sekk, en 70 liters sekk, og det ser jaggu ut til at jeg må ha en liten sekk til. Jøsses. Og jeg ser ikke noen mulighet for å ta ut noe av det jeg har pakket. Det kan du forresten bare glemme, blir ikke aktuelt å åpne den kofferten igjen før jeg ankommer camp. Jaja, glade jul, sier nå bare jeg. Godt jeg aldri har lært å pakke ordentlig. Når jeg skal til Afrika neste mnd må jeg nok skjerpe inn på pakkingen. Tror ikke jeg får ta to tusen syv hundre kg med meg på flyet.

Gleder og gruer meg til camp. Kjekt med trening og se igjen folka, men disse testene da. Må de virkelig slepe meg gjennom gymsalen med tungen ute og ingen redning i sikte? Hrmf. Håper det går bedre enn første gangen jeg var gjennom det.

Godt nytt år til alle i hop! :) Gleder meg til alle gode opplevelser i 2011.

3 kommentarer:

Søssemor. sa...

Å lære seg å pakke er en kunst. De fleste tar alt for mye med seg ( jeg også ).Og når vintertøy kommer i tillegg, ja da bare blir det mye. Er det ikke sånn med de andre som er på camp også ?

Søssesysto sa...

nei er nok bare sånn m systo... og nå vet vi hvor vi fikk d genet fra... igjen...

Anne sa...

Bare slik med meg, ja.... og sånn ca. alle andre. Men jeg har det jo selvsagt fra mor. :p