06 januar 2011

God morgen!

Her begynner klokken å nærme seg frokost. Det har vært en lang natt, men hvem liker vel ikke lange netter? Det forundrer meg at så mange er oppe så tidlig. Stadig noen dører som smeller igjen, og noen som går i gangene. Sover ikke folk?

Jeg har startet dagen med en kopp kakao. En time til frokost og magen skriker, så da må man jo fylle på med et eller annet. Føles helt riktig her på camp. La oss starte dagen med sjokoladedrikk. Ti poeng til meg.

Gårsdagen begynte med beep - test. Det går ut på å komme seg fra den ene siden av gymsalen til den andre før du hører et nytt pip. Når det har pepet skal du komme deg til andre siden før enda et pip. Det er 22 level, og for hvert level kommer pipene tettere og tettere, ergo går tempoet opp for hvert level. Da jeg kom hit i mai klarte jeg å komme meg til level 12. Denne gangen ble det level 17. På level 15 tenkte hadde jeg en lengre diskusjon med meg selv om at det gjorde vondt, og at det var på tide å gi seg, men så kom fornuften inn og sa at "NEI, DU GIR DEG IKKE!"... så da ble det to level til da. Da jeg ikke lenger klarte å fylle lungene tilstrekkelig med luft måtte jeg innse at det var over for min del og prøve å komme meg levende frem til benken jeg kunne skimte i det fjerne. Der ble jeg sittende og gispe etter luften, og se på de svarte prikkene som danset foran øynene. Sikkert fin underholdning for tilskuerne.

Neste time bød på styrke med stang, men det er jo noe jeg driver med på hjemmefronten også, så her var jeg mer på trygg grunn. Knebøy og utfall, og diverse andre aktiviteter med en masse vekter på. Herlig. Jeg måtte avbryte litt før slutten for å gå og veie meg. Jeg har visst vært flink pike og gått ned 8,9 kg på egenhånd. Det er jo ikke så aller verst. Skulle ønske jeg rundet 10, da, men jeg får vel prøve å klare det til neste oppfølging kanskje.

Nå venter spinning, tur og mer spinning. Merkelig nok blir kroppen litt sliten av alt dette treningsgreiene. Akkurat som om den ikke er vant til å trene tre ganger om dagen lenger. Akkurat som om man blir veldig trøtt om kveldene, og akkurat som om man er litt småstøl og kjenner nakken knyter seg. Det er sikkert bare sunt alt sammen. Satser på det. Man er jo her bare til og med mandag, så det er vel bare å kvesse tenner og kose seg så lenge man kan.

3 kommentarer:

Søssemor. sa...

Å, hørtes godt ut med en varm kopp sjokolade eller kakao ! Her er det snøbyger og innimellom snør det fra alle retninger, da er det godt å være inne med strikketøyet. Bare fingrene som får trim da, men men. Lykke til videre og klem fra meg :-)

Anne sa...

Takk, takk. :) Klem til deg også. :)

Felula sa...

Jeg og vil på camp...