09 januar 2011


Dette er siste kveld på camp for denne gang. Neste gang er det forhåpentligvis ikke snø her, selv om vi har hatt det veldig gøy i denne snøen, da. Jeg tror dagens innlegg ikke kommer til å bli rasende festlig, så jeg har lagt inn en bråte med bilder for å prøve å holde underholdningsverdien sånn noenlunde halvveis oppe. Jeg ligger nemlig på sengen i en fin liten feberrus, er tett i pappen, og har knallhardt dopapir ved min side til å snyte min stadig rødere nese.

Jeg gikk en tur på stien og følte skogens ro. Det var så fredelig og stille med all denne lydisolerende snøen. Det skal sies at løpebrodder gjorde tilværelsen min så utrolig mye bedre, slik at jeg klarte å gå tilnærmet naturlig på dette ellers så sleipe underlaget.



N og C alltid klar for en tur. Her er det fredagens marsj som har startet, og da må man ha litt hopp og sprett for fotografen som insisterer på å ha med kamera på tur. Fotografen blir selv fotografert, her under med en liten vektstang og en noe svett t - skjorte. Bevis på jobbing, kalles det. :)



Hønefoss by night er egentlig ganske koselig. Vi måtte ut på Salt og pepper en tur etter gammalt og mimre litt, og komme oss bort fra ihjelkokt fisk på camp'en.

Har vært litt slækk de siste dagene, men har tenkt at det går over. Våknet i dag med sår hals og feber, men tenkte det bare var å trøkke innpå med paracet, og komme seg ut. Det er jo sunt å være ute. I hvert fall i akebakken. Det var i hvert fall veldig gøy å suse nedover bakken på T's vidunder av et oppblåsbart akebrett. Helt til jeg klarte å tryne i bakken og strekken i låret som jeg pådro meg i går ble hakket verre. Da var det ikke så gøy å gå opp den bakken lenger. Jada, så typisk meg. Vi hylte høyere enn det ungene gjorde i bakken, og alle gikk med store glis, så jeg tror vi trygt kan konkludere med at turen var vellykket. :)





Litt døpping må til. Offeret var ikke superhappy der og da, men lo godt etterpå. Det gjorde vi også. :) Jeg hadde alliert meg med riktig mann, og gikk udøppet fra stedet. :)

Nå er sekker og koffert pakket, rommet vasket og det gjenstår bare å ta av sengetøyet. I morgen er det en liten yogatime som står på planen før det blir hjemreise og tilbake til livet på Sats. Kommer til å savne folka og treningen her. Det er så enkelt å få trent og spist sunt her. Det er så enkelt å være sosial hvis man vil, eller trekke seg tilbake hvis man vil det. Slike uker burde alle ha av og til. :)

2 kommentarer:

Søssemor. sa...

Hallo !Veldig flott å se bildene ! Kan faktisk " høre " hylingengen helt hit :-) Men at du skulle bli så forkjølet da ? Håper det går fort over, både det og strekken ! Lever både farlig og godt å være på camp :-)

Søssemor. sa...

Litt skrivefeil. Det er både farlig og godt å være på camp, skulle det stå. God bedring !