03 januar 2011

Back to camp!

Første dag på camp har bydd på en del utfordringer. For det første skulle det berget av bagasje fraktes til Nimi, og bæres inn på rommet. Fikk hjelp av en mann med muskler. :)
Det var litt snodig å treffe alle disse menneskene igjen. Vi kastet oss rundt halsen på hverandre i ren og skjær gjensynsglede, og fikk til slutt kommet oss til gymsalen for litt informasjon og fikk den fryktinngytende beskjeden om at vi straks skulle gjennomføre gåtest. GÅTEST. Det vil si: kom deg gjennom 750 meter så fort du kan. Da var det på med ullstilongs, tights, vindtett bukse, ulltrøy, fleece, og skalljakke, lue og votter, løpesko med løpebrodder, og på med motet. Jeg tenkte det var lurt å varme opp så jeg jogget meg noen runder i roooolig tempo. Jeg ble jo sliten av oppvarmingen og tenkte med gru på hvordan resten da kom til å bli. Plutselig måtte jeg skride til verket, og begynte å jogge rolig. Jeg skjønte at å jogge rolig holder for meg, og trodde flere ganger at jeg måtte gi meg og begynne å gå i stedet, men det var bare å fortsette. Jeg vet jo at jeg klarer det, det var bare så lenge siden forrige joggetur. 750 meter er jo ikke så veldig langt, da. I 12 minus føltes det langt. Jeg pustet som om jeg aldri hadde pustet før, og da jeg så de andre som stod og heiet på slutten klarte jeg å gi på litt ekstra. Det var litt kult. Tiden ble forbedret med 1 1/2 minutt siden forrige test, og det var litt kult, det også. :)

Etterpå vandret A og B atter en gang gjennom rød løype og pratet om både det ene og det andre.
Vi endte på shopping på Kuben, og jeg har fått meg litt mer ull (det trengs) og badedrakt (det trengs også). Prøvde en badedrakt som så sporty og kul ut. Den hadde ganske stort "hull" bak, der valgte alt fettet jeg har på ryggen å skvise seg ut gjennom det "hullet". Det var ikke veldig stilig. Det verste var at jeg, som haaaater å prøve badedrakter, vurderte å blåse i fettet og kjøpe badedrakten likevel, men jeg tok heldigvis til vettet og droppet det. Fant en annen en et annet sted som jeg fikk presset kroppen min inn i. Jeg ser fremdeles ut som en stappet pølse, men ryggfettet forblir i hvert fall skjult.

Nå er det bare å gjøre seg klar for nye aktiviteter i morgen. Gleder meg! :)

Ingen kommentarer: